Mezelf even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mezelf even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Ik ben 64 jaar en heb mij recent in Duitsland een Boxster 987 aangekocht van 2011.
    Ooit, een eeuwigheid geleden toen ik nog half twintig was had ik een 911 Targa en ik had mij voorgenomen om op mijn oude dag terug met Porsche te rijden.
    Deze wagen dient om alleen in de zomer te rijden. Ik heb nog een Audi TT Roadster die nu te koop staat en vervangen wordt door deze Boxter.
    Ik ben met pensioen maar nog steeds gefacineerd en fan van een toffe cabrio voor mijn plezier en dat van mijn vrouw.
    Ik woon in Schoten bij Antwerpen en wij hebben drie tieners van kinderen.

Groet Ivo.

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Welkom! Welkom. Ik heb mij net een 987 van 2005 aangeschaft. Vandaag eerste echte ritje gemaakt (53km)…..zalig!
      Nu wachten op het goede weer en tot op één of andere *porsche meeting :salut:

welkom, en genieten van die cabrio zou ik zeggen 😆

Van harte welkom Ivo ,
          Net ook een BoxsTer gekocht voor mijn oude dag ( 61 ) spijtig genoeg zullen mijn haren :happy: niet meer wapperen in de cabrio .

Welkom op het *porsche forum :drink:

XXX

Welkom Ivo op ‘t forum.
              64 en dan al over uwen ouden dag spreken, Shame on You :happydance:

:happydance: nu heb je alle tijd om die grijze haren (denk ik toch met een vrouw en 3 tieners)
                te laten waaien in de cabrio. 😆
                proficiat met je beste aankoop

Welgekomen Ivo, en een Boxster is TOP :up:

welkom, je zal veel plezier aan deze wagen beleven, fotootjes als het kan?
                    grtz

64 JAAR NOG ZO JONG;proficiat met uw Boxsteraankoop,je zal er veel rijplezier met hebben,vele toffe en veilige km en tot op de RLC rit.gr JB

Benvenuti Ivo,

Veel plezier met je leuke Boxster. Foto’s van je nieuwe speeltje zien we hier graag.

Ciao,
                        Luc

welkom
                          en proficiat met je Porsche
                          laat de lente maar komen
                          :drink:

Welkom,boxter is superaangename wagen.Succes ermee!

Welkom en veel plezier met de *porsche 😉

Wim

Welkom Ivo, en veel plezier hier op het forum.

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.