Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Mijn 996 van 2002 met 84000km is te koop
- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
prijs is aangepast, 26999 euro zonder de sportec velgen
zoals op foto[quote=”PatrickB” post=132705]Om maar eentje te noemen, de 4S van Mark986 stond hier aan 26000 als ik me niet vergis.
Mush zijn 4S, weliswaar met meer kilometers is voor een appel en en ei weg gegaan.
Auto had wel net dik 12000€ aan onderhoud gehad…[/quote]Klopt, maar die van Mark was een tiptronic en die van Mush had meer dan 200.000km
Een keer dat je de wagen hebt, denk je niet meer aan de prijs, maar aan de fun die je ermee hebt…
iemand is vandaag gekomen om naar mijn P te kijken , en vraag mijn of ik zijn 996 van ’98 met 280000 km wou overnemen. had graag 16000 euro voor willen hebben. trug op de vraag van PVB,, een 997 kom in de plaats, zo niet blijf ik met mijn live 996 rijden. ik
Als ik meer wil geven omdat ik de wagen mijn ding vind en naar mijn normen in orde is, dan doe ik dat ook. Prijs settings zijn relatief en voor iedereen anders. Vragen is één, krijgen is idd twee… maar zoals geschreven geeft iedereen toch wat hij zelf vind dat de auto waard is, of hij nu 20 of 25K staat genoteerd in de zoekertjes. Om terug even het spoor op Domenic zijn topic te plaatsen, denk ik dat 25K de juiste prijs is voor deze prachtige wagen met opties, de vraagprijs is mogelijk ietwat te hoog naar mijn inziens maar heb de wagen dan ook niet irl gezien.
Succes met de verkoop Domenic, en wat komt er in de plaats ? :think:
[quote=”Rsporsche13″ post=132665]Ik spreek mij niet uit over de staat van deze wagens maar hier heb je er toch al een aantal.
Zullen er minder goede tussenzitten maar waarschijnlijk ook deftige.Dat zul je ook bij de duurdere hebben.
:bounce:
In deze hele lijst zit welgeteld 1 996 Mk2 3.6 (de gele met het stuur aan de verkeerde kant voor 20K) , de rest zijn allemaal Mk1’s 🙂
En het is nu niet bepaald moeilijk om de 2 van elkaar te onderscheiden hé. Alleen al de koplampen zijn volledig anders van vorm. Op een Porscheforum verwacht ik toch iets meer 😉
Wakker worden!
Vorige week bij een OFF P dealer:
997 4S 84000km bwj 2006 + 1j garantie…………….27000euroNet op de P een waardebepaling laten doen, de tranen staan nog in mijn ogen!!!!!
Volgens mij gaat de 997 extra hard in de klappen delen door de nieuwe belastingen en uitstootnormen.
De 991 stoot een pak minder uit en schrijf je voor een habbekrats in, als je dan moet kiezen tussen 60 a 70.000 voor een jonge occasie 997 of 90.000 voor een nieuwe, en ‘t komt niet op een paar 1000 Euro aan… :sarcastisch
De 997 zal zijn hoge BIV (etc) moeten afgeven in de verkoopprijs denk ik. Eer zo’n beestje ingeschreven is ben je snel een dikke 5000 Euro kwijt (voor een “normaal” model).Natuurlijk zal een 997 minder in waarde stijgen als bv een wat oudere special.
Heb ook wat minder moeten betalen.
Het is een keuze bij aankoop:
Oud: hoge prijs en wat minder comfort.
Nieuw: wat lagere prijs meer comfort en techniek
Ik heb mijn 997 voor het rijplezier en niet om er aan te verdienen
En mogelijk kan ik hem over 10 jaar met winst verkopen
Maar dat zal straks blijken, nu rijden!!!!!Om maar eentje te noemen, de 4S van Mark986 stond hier aan 26000 als ik me niet vergis.
Mush zijn 4S, weliswaar met meer kilometers is voor een appel en en ei weg gegaan.
Auto had wel net dik 12000€ aan onderhoud gehad…Ik heb de indruk dat er ook veel cowboyverhalen zijn: toen ik aan het uitkijken was “stonden de manuele 996.4s’en met maximum 100.000km zogezegd ook te koop voor 24.000 euro”. Ik heb lang gezocht, maar toch niet gevonden….
[i]gelieve bij rechtstreeks antwoord op een post niet te quoten.
Dit om de leesbaarheid duidelijk te houden[/i]Dat is ergens normaal hé.
Omdat de 991 op de markt is kopen ze minder een 997 dus zakt deze automatisch in prijs.
Dat zie je toch met eender welk automerk. Komt er een nieuw model uit van een auto, zakt het vorig model in prijs…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.