Mijn allereerste 944 S2

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Mijn allereerste 944 S2

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Ik heb onlangs mijn allereerste Porsche gekocht. Het gaat om een 944 S2 van 1990 met 165 000km. 😀

Het stuur heb ik wel al vervangen door het originele.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Het is idd een andere…
      Wel spijtig, was leuk geweest om de geschiedenis van mij S2 te kennen.

Ach ja… je kan ni alles willen hé

Grtz Tom

Heb er nog een fotoke van terug gevonden.
        Blijkt toch een andere te zijn zo te zien aan de achterspoiler

[quote=”stefx911″:26eb1w01]Die van dat sterfgeval. Ik zeg niet dat hij het is maar is wel identiek dezelfde en heeft hetzelfde momo stuur.

Als hij echt loepzuiver is en de lak in topconditie is de kans wel heel groot dat hij initieel van daar komt.[/quote]

yep, die bedoelde ik….heb er helaas de foto’s niet meer van….

Hey,

Nu hebben jullie mij wel nieuwsgierig gemaakt. Hebben jullie misschien wat meer info over de eventuele herkomst van mijn wagen… Ik vind het altijd leuk om de volledige geschiedenis van de wagen te kennen…

Grtz Tom

[quote=”Luke”:127pyixf][quote=”stefx911″:127pyixf]De wagen komt mij bekend voor, zeker met dat sportstuur…
              Luke zal wel weten over dewelke ik het heb 😉

Maar dan zou hij origineel van Brasschaat komen waar ik hem ben gaan bezichtigen een hele tijd terug (meer dan een jaar…)[/quote]

tis toch die niet waar jij me toen op attent hebt gemaakt??[/quote]

Die van dat sterfgeval. Ik zeg niet dat hij het is maar is wel identiek dezelfde en heeft hetzelfde momo stuur.

Als hij echt loepzuiver is en de lak in topconditie is de kans wel heel groot dat hij initieel van daar komt.

[quote=”stefx911″:1ncl61r1]De wagen komt mij bekend voor, zeker met dat sportstuur…

Maar dan zou hij origineel van Brasschaat komen waar ik hem ben gaan bezichtigen een hele tijd terug (meer dan een jaar…)[/quote]

tis toch die niet waar jij me toen op attent hebt gemaakt??

mooi, een nieuwe 944 rijder erbij 🙂
                  ik vind dat stuur wel ok eigenlijk, wat moet je ervoor?

De wagen komt mij bekend voor, zeker met dat sportstuur…

Maar dan zou hij origineel van Brasschaat komen waar ik hem ben gaan bezichtigen een hele tijd terug (meer dan een jaar…)

[quote=”911-lover”:20e884ra]Hey Lummen , dat is wel erg in de buurt.
                      Ik kende de wagen nochthans niet[/quote]

Ik zat hetzelfde te denken…
                      😕

Hey Lummen , dat is wel erg in de buurt.
                        Ik kende de wagen nochthans niet

Moet je zekers doen , het is nu de 2 keer na de lentebloesemrit dat ik daaraan meedoe , nu Zondag in Kortrijk en op Paasmaandag zijn er al bijna 70 porsches ingeschreven .

Weeral bedankt voor de reacties !

Ziet er op het eerste zicht een mooie en verzorgde auto uit , kleur en bekleding staan mij wel aan , mijn vorige was ook eeen 944 maar dan de gewone 163 pk , de uwe is denk ik een 211 pk , tot op een porsche rit eens , groeten Dany

Hij heeft idd 211pk (3.0 16v), en hij rijdt zalig. Ik hoop dat we elkaar is tegenkomen op een Porsche rit (hoewel ik zoiets nog nooit gedaan heb)

Grtz Tom

mooie wagen je zal zeker plezier aan beleven, heb ook eene gehad maar dan een cabrio

Anoniem

Mooie wagen, veel geluk ermee…
                                [quote=”tdc911″:230b3dfi]Als iemand interesse moest hebben in het sportstuur doe ik het wel weg.[/quote]
                                Je hebt PB 😉

Ziet er op het eerste zicht een mooie en verzorgde auto uit , kleur en bekleding staan mij wel aan , mijn vorige was ook eeen 944 maar dan de gewone 163 pk , de uwe is denk ik een 211 pk , tot op een porsche rit eens , groeten Dany

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.