Mijn droom is uitgekomen… Even voorstellen!!!

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Mijn droom is uitgekomen… Even voorstellen!!!

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ga me nu even voorstellen als nieuw lid van dit zeer mooie forum.

Ik ben stephen en ben net 31 jaar geworden en heb sinds enkele weken een 997 cabrio kunnen aanschaffen :driver:
    Ik ben woonachtig in limburg(Hasselt)
    Heb vrouw en 1 dochter van 4jaar.

Hebben altijd met de motor gereden maar sinds de dochter er is heb ik hem verkocht en zijn we stilletjes beginnen rondkijken
    Voor een leuke auto(cabrio) waar we in t weekend met zijn 3 tjes inkunnen en zo de stress van de week achter ons kunnen laten door
    Met een zalige auto kunnen rond te toeren….

Wil me ook nog verontschuldigen dat ik me niet eerst heb voorgesteld maar wist dus niet dat dit een traditie is ruzie
    Zal als we binnenkort een ritje doen of een uitstap jullie eentje trakteren 😀

Heb me op dit forum lid gemaakt omdat ik wat nieuwe mensen wil leren kennen om eventueel uitstapjes te doen met
    Onze geliefde juweeltjes 😀

Hoop da iedereen nu een beter beeld over ons heeft 😀

Groetjes stephen

Attachments:
    • image.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Stephen, ik vind je Porsche geweldig :applaus:
      😉

Heel veel plezier ermee!

0

Welkom Stephen,mooie porsche,en zo goed gekuist 😉

0

Welkom en proficiat !

0

Welkom :drink: nog volk van Hasselt :first:

0

Stephen,

Prachtige wagen!!!

veel mooie en veilige km toegewenst.

0

@ Funny :relaxman: :respect2: :happydance: :driver: *luv :applaus:

0

Ik zal nog eens kijken om een Rlc te organiseren !
                  Ik zal proberen rekening houden met de reeds gekende ritten en evenementen .

0

Welkooooom,

net als jij de moto’s weggedaan want dat was toch altijd maar miserie. Moet zeggen dat ik wel lang heb getwijfeld of ik dezelfde kick uit de P zou krijgen als mijn moto’s en heb er geen seconde spijt van. Ik betwijfel of ik ooit nog een moto wil maaaaar… zeg nooit nooit 🙂

0

Allereerst welcome to the P family Stephen. Ten tweede, shiiiiiiiit, wat een fantastische collectie Porsches op die fotos van de RLC. Doet mijn autominnend hart sneller slaan !

0

Een RLC is een samenkomst van de forumers (in levende lijve )Waar wat geheten en gedronken wordt en eventueel een ritje bij komt .Hier enkele foto’s van het RLC te Brugge (toen er nog zomers waren ) :bounce:
                        Foto’s hebben ze hier graag en daarom !

rlc029.JPG

rlc032.JPG

rlc036.JPG

rlc070.JPG

rlc077.JPG

0

Welkom en jouw 997 is :up:
                          Weer een streekgenoot zie ik, hier rijden al wat porsches rond moet ik zeggen!

0

Wat is dat van dat real life café? When and where?

0

[quote=”KDC” post=132499]Real Life Café

= een dag waarop iedereen van het forum die dit wenst samenkomt om gezellig te babbelen en te tafelen, eventueel met een klein ritje erbij

ZEKER een aanrader ;)[/quote]

Wel al tijdje geleden dat er 1 is geweest :think: :think: :think:

0

Proficiat met je wagen :respect2: en welkom :driver:

0

:salut: proficiat met uw P 997 cabrio. echt mooi

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.