Mijn eerste Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mijn eerste Porsche

• Dit onderwerp bevat 19 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door Domi.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen ik ben Domi en al 35jaar motorrijder, nu werd het stillekes aan tijd om er mee te stoppen, worden een jaartje ouder en een Goldwing die 400 kg weegt bijna lijkt me al wat zwaar te worden omdat ik ook al niet van de grootste ben en moeilijker het evenwicht kan houden. Zogezegd zo gedaan en me mijn jarenlange droom aangeschaft , Ja je raad het al Een porsche, mijn allereerste, het is niet de nieuwste of d emooiste maar voor mezelf ben ik tevreden om zo ook eerst even deze wereld te verkennen want voor ons is het allemaal nieuw. Heb me een 2003 Boxster 986 aangeschaft in het wit parelmoer kleur . Zo nu even ontdekken wat ik hier allemaal te weten kan komen en of leren over  dit gebeuren. Er zijn hier en daar wel wat mankementjes aan wat ik allemaal in orde wil brengen , maar beetje per beetje komen we er wel. Zo dit was het een beetje , bedankt voor de toevoeging bij dit forum.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • ahja ok ja klopt we hebben vorige week 2 kerstmarkten gedaan met de bolide , nu moest je nog es in de buurt zijn laat maar es weten man, nog een gelukkig nieuwjaar voor eind van deze week .

Met ‘nu’ bedoelde ik vorige week, toen ik je bolide tegenkwam. Dat was op de kerstmarkt :-).

Ah ok je bent nu opok hier nou leuk, je mag me altijd wel es opzoeken hoor altijd welkom uiteraard, niks moet alles mag hahaha . zou zeggen amuseer jullie en geniet van de kerstdagen en markt. Ja erezee is hier 10 km vandaan he .

Af en toe wel eens, nu toevallig op de lokale kerstmarkt. Vrienden van ons hebben een vakantiewoning in Erezée.

Heb je die van mij zien staan in de ardennen?? Kom je daar vaak dan anders even een afspraakje maken he , Groetjes Domi

Schoon gerief! Vandaag zien staan in de Ardennen, proper gewassen. Mooie verschijning!

Dank u wel, ja vind het ook mooi zo , voorlopig blijft hij zo dseze winter effen alles onder handen nemen zodat hij tegen volgend seizoen op punt staat.

Mooie spec, wit zwart rood

Dank u wel ja voor zijn leeftijd ziet hij er nog wel goed uit enkel nu kabel geknakt van de handrem denk ik kan hem zeer hoog trekken en hoorde een klak bij het optrekken.

Mooi karretje !! Die eerste P wordt duidelijk gekoesterd.

[quote=” [attachment=44302″]2283e3e25d180c564db54b1e6057a6e2[/attachment] [attachment=44302″]365892625_1018152456040784_1688944233182992923_n.jpg[/attachment]Luke post=291185 userid=3268″]Welkom hier !!
                          Post maar wat fotootjes

[/quote]
                          Hier heb je er alvast al een paar 

Heb ik al geprobeerd maar helaas moet ik nog even uitzoeken hoe dit in zijn werk gaat hier maar komt eraan .

Dank u zo zie je maar je komt elkaar overal tegen hahah

XXX

Welkom Domi.
                                Zelf sleutelen is altijd leuk en je leert gelijkertijd je wagen beter kennen.
                                Succes.

Welkom oude bekende….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.