Mijn eerste Porsche! 997s

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn eerste Porsche! 997s

• Maker
    Discussie
  • Na jaren dromen en hard werken is het eindelijk zover: mijn allereerste Porsche! Ik heb er lang over gedaan om er een te vinden met de juiste opties en een prijs waar ik geen “neen” tegen kon zeggen.

Model:997s
    Kleur: Pure Black
    Interieur: Zwart leder

Opties:
    – Sportophanging(-20mm + LSD)
    – PCCB(Keramische remmen)
    – Sport Chrono Pack Plus
    – Electrische Sportzetels
    – Volleder
    – Bose Sound System
    – Schuifdak
    – Xenon
    – Licht/Regensensor
    – GPS Navigation
    – Verwarmde zetels
    – ingebouwde mobile telefoon
    – cruise control
    – …

48000km

foto’s:

(duitse transitplaat in afwachting van roosformulier)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
  • ken

heeeeel knappe 997 hoooor 8)

goed onderhoude hé 😉 )

[quote=”Carrera4s”:1vnn75ht]En hoe bevalt de ophanging ? Al kunnen vergelijken met een “gewoon” of PASM-onderstel ?

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk veel switch tussen de gewone en de sportstand van PASM : stuurt strakker in de sportstand, maar anderzijds wordt in de gewone stand een lamentabel wegdek heel vlot verteerd en kan je mooi je rijlijn behouden…

A propos, ook welkom hier.

Dirk aka Tuur[/quote]

Nog niet kunnen vergelijken met een PASM-onderstel. Maar het is allesinds HARD. Te hard ? Nee, enkel op van die beton banen met van die voegen kan het wat vervelend worden door het repetieve ge’dumdum.

Ik heb voor een paar dagen mijn oude BMW(330ci) terug in gebruik genomen. Omdat ik mijn roosformulier nog niet heb ontvangen en de transitplaat verlopen is 🙁 )

superknappe verschijning!!! proficiat

En hoe bevalt de ophanging ? Al kunnen vergelijken met een “gewoon” of PASM-onderstel ?

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk veel switch tussen de gewone en de sportstand van PASM : stuurt strakker in de sportstand, maar anderzijds wordt in de gewone stand een lamentabel wegdek heel vlot verteerd en kan je mooi je rijlijn behouden…

A propos, ook welkom hier.

Dirk aka Tuur

[quote=”MichM3″:1zpecl9r]een van de weinige met sportophanging en sper… misschien van daar de wat gunstigere prijs? 😉 [/quote]

voor mij is hij daarom juist meer waard 😀 Maar inderdaad mss minder interessant voor het “grote publiek”.

een van de weinige met sportophanging en sper… misschien van daar de wat gunstigere prijs? 😉

[quote=”$rouji da pimp”:2ik6zohs]
                  Wat bedoel je met LSD eigenlijk?
                  [/quote]

Limited Slip Differential 😉

Anoniem

Proficiat!!!! Mooie verschijning!!!

Wat bedoel je met LSD eigenlijk?

$rouji

Prachtig!

En welkom 😀

Groetjes,

SidewindR.

Schitterende wagen ! Veel plezier en proficiat !

Inderdaad een zeer propere verschijning.

Houden zo, niets aan veranderen 🙂

een auto waar je iedere minuut zult van genieten!Welkom in de zwrte 997 club!

terug naar de roots he das de 997 moooooi 😀

[quote=”mcklusky”:29jq3sod]Zeer knappe verschijning met (volgens mij) geweldig mooie velgen ! 8) [/quote]

…zelfde mening hier…die auto is zoooo sexy!!

Proficiat…weer es een bevestiging van hoe knap de 997 toch is…en zegen dat er eind volgend jaar al een faclift komt…hopelijk veranderen ze niet teveel want die heeft dat nog lang niet nodig!

nice 😯

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.