Mijn nieuw P’tje … Porsche Cayman 2.7

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mijn nieuw P’tje … Porsche Cayman 2.7

• Maker
    Discussie
  • Het verhaal volgt nog, nu even niet veel tijd om uit te leggen. In ieder geval nu al bedankt aan Petoe & Kenny om mee te komen naar Duitsland. Slider om mij te overtuigen om naar Duitsland te trekken en Red Ibiza om naar andere P’tjes te gaan kijken.

Het is een 2.7 van 18/09/2006 met 245pk. Gekocht met 18300 km. Modeljaar is 2007.

Auto is basalt zwart (LC9Z – Z4Z4) met volledig beige leder/alcantara interieur (matjes, tapijt, hemel, zonnekleppen, bekleding koffer achteraan, …). Ik heb het originele bestelformulier er bij gekregen. Heb het hieronder eens overgetipt. Zijn aantal dingen bij die ik niet versta 🙂 ) Vertaling wordt geapprecieerd biggrin.gif

Originele opties:
    022 ‘Ziffernblaetter Kombi Schwarz’
    029 Serie-ophanging
    071 EU-landenuitvoering
    098 ‘Linkslenker-ausfuehrung
    194 Batterie 60 AH
    199 ‘Batterietrennschalter’
    211 Nummerplaathouder, uitvoering 3
    219 ‘Ausgleichsgetriebe’
    230 Continental/Michelin (weet nog niet welke, in ieder geval iets voor op ne camion)
    271 Buitenspiegel ‘Asph. Glas Fahrer’
    288 ‘Scheinwerfer-reinigungsanlage’
    369 Standaardstoelen
    370 Rechts Komfort stoel
    398 17″ Cayman velgen (eikbei !)
    424 ‘CD-ablage’
    426 Zonder achter-ruitewisser
    440 ‘Antennen-Diversity’
    441 Radiovoorbereiding (iets vervangen door PCM)
    465 ‘Nebelschlussleuchte Links’
    476 Porsche Stability Management (PSM)
    481 5-versnellingen
    488 ‘Schilder in Deutscher Beschriftung’
    499 ‘BRD’
    502 ‘Produktion Valmet’
    507 ‘Externe Bauteilfertigung
    524 ‘Wegfahrsicherung, ZV 433 Mhz’
    555 Zwarte gordels
    568 ‘WindschutzScheibe ohne bandfilter’
    571 ‘Aktivkohlefilter (innenraum)’
    592 Hemel in stof (beige)
    601 Bi-xenon
    610 DVD-navigatie ‘Europa’
    659 Boordcomputer
    661 ‘Verschaerftes AbgasKonzept’
    665 PCM 2 (incl radio)
    670 DVD navigatiemodule voor PCM
    689 CD-wisselaar voorbereiding
    706 ‘9×7 (steuerungs-mnr. fuer ABT PME)’
    950 Zetels vooraan AKK (alcantara)

Opties:
    342 Zetelverwarming
    435 3spakig sportstuur, leder
    490 Sound Package, incl CD-‘ablage’ (geen idee wat ablage is)
    498 Type-aanduiding verwijderd
    573 Klimatronic
    P16 Porsche Communication Management (PCM) met DVD navigatie (Europa)
    P74 Bi-xenon

Foto’s volgen morgen, wegens geen tijd om eens te kuisen nu. Klein spypic’je onderaan.

Eerste indruk is “onvoorstelbaar”: wegligging, interieur, … Ik was heel tevreden van mijn Boxster, maar dit is dag en nacht verschil. Alles klopt gewoon aan de wagen. Wegligging is zo onvoorstelbaar goed, dat ik er aan denk om hem niet te verlagen. Kan absoluut nooit zo goed rijden als nu… (door bocht aan snelheid die ik nog nooit gereden had … en auto reageerde perfect)

(Zelf de sleutel is mooi !)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
    • Beiden zijn heel mooi ! Zwart is wat ruiger en sportiever…grijs iets klassieker… de keuze zal moeilijk zijn 😉

[quote=”MichM3″:3f05xlit]Grijs makker!!!…anders wordt het veel te zwart allemaal. 8) [/quote]

Zwart Daggie , hoe zwarter hoe beter 8)

Grijs makker!!!…anders wordt het veel te zwart allemaal. 8)

S2

Zwart met een gepolijst randje is heel mooi!

Allebei zeer knap; maar als de velgen in 1 kleur zijn (zilver dus) lijken ze groter.

grijs!

Heel knap in ‘t zwart!
                  Wel het randje behouden zoals op de foto

[quote=”terrum”:1v4tfs2f]prachtige wagen, als ge hem beu moest zijn ge weet mij wonen hé [/quote]

Als ge centen hebt, weet ge mij te PMen 😉

Vind ze alletwee mooi, doch de grijze krijgen hier mijn voorkeur, de zwarte zouden iets teveel zwart zijn hier

prachtige wagen, als ge hem beu moest zijn ge weet mij wonen hé

grtz Geert 😉

Vraagje

Grijze velgen

Of zwarte velgen

Staar je niet blind op de voorbumper van de onderste of de remmen. Staar je blind op de velgen.

Met die bovenste heb ik trouwens gereden in Essen .. die schakelwegverkorting, dat stuur, die uitlaat … ze bijten in mijn beide benen …

Werkt de telefoon ondertussen ?

Ik zag dat je blijkbaar de ophanging veranderde ? Wat houdt dit concreet in tov. de originele ?

Zeer knappe velgen. Ik heb mij gehouden aan de velgen van de Cayman s (zie foto’s).

Zijn er nog andere zaken die je zult veranderen ?

Inderdaad, ondertussen 999 km op de teller.

Voor wat betreft de telefoon heb ik geen enkel probleem. Ik werk wel met een duokaart doch ik veronderstel dat dit hetzelfde is.

De kaart moet wel met de pin naar boven ingevoerd worden.

DEKEYZER: ik veronderstel dat dat de jouwe is? Of er wacht mij thuis een heel leuk cadeau 🙂

Werkt die telefoonmodule in de PCM2 bij jou? Ik krijg altijd “telefoon niet beschikbaar” als ik er mijn SIM kaart in stop … maar ik heb de handleiding er nog niet op na geslaan ..

Sorry voor het stuntelig gebruik van het forum. Blijkbaar is het thans gelukt.

De Cayman is sedert begin mei binnen. De foto’s zijn van na een eerste wasbeurt.

Nieuwe poging :

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.