Mijn nieuwe aanwinst

Home Forum Zeverhoekje Mijn nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie
  • Hoi bij deze stel ik jullie graag mijn nieuwe aanwinst voor,ik moet wel zeggen dat hij moeilijk onder de kerstboom ging :happydance: het gaat hier om een 911 targa bouwjaar 9/1986 dus een van de eerste met G50 boite kleur donker blauw metalic(marineblauw?)hij rijd en schakelt super vlot,wagen geleverd in Duitsland en in 1992 verhuisd naar Nederland waar hij gekoesterd werd tot ik hem nu kocht :up:
    Wagen heeft leuke historiek met onderhoudsboek,facturen enz…. Zoals je kan zien staat er een taartschep achteraan op de wagen die ik zeker zonder enige aarzeling zal verwijderen :coolness: ik vind deze 911 toch echt mooier zonder taartschep :mrgreen: de komende maanden ga ik hem nog een beetje opfrissen(fuchjes even oppoetsen enz..)zodat dit oudje tegen de lente weer kan schitteren man wat is het leven toch mooi *luv *porsche

Attachments:
    • image_2013-12-25.jpg
    • image_2013-12-25-2.jpg
    • image_2013-12-25-3.jpg
    • image_2013-12-25-4.jpg
    • image_2013-12-25-5.jpg
14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • Proficiat, mooie carrera 3.2 :applaus:
      Hier ook 3.2 G50, maar dan coupé en uni donkerblauw.
      Goede keuze om die taartschep te verwijderen, als je er geen liefhebber voor vindt kan je er nog altijd een plantenbakje van maken :happydance:

XXX

Proficiat, mooi exemplaar met een deftige optielijst, airco, el. stoelen,… Veel rijplezier met of zonder taartschep 😀

XXX

Proficiat, mooi exemplaar met een deftig me optielijst, airco, el. stoelen,… Veel rijplezier met of zonder taartschep 😀

Proficiat ziet er mooi uit.

Congratz! 😀

He bedankt *porsche vrienden met de felicitatie’s ik ga er zeker van genieten en zeker koesteren *luv en in het voorjaar toeren en misschien mensen ontmoeten van het forum :drink: mochten er liefhebbers zijn van de taartschep ik verkoop hem graag 😉

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop. :up:

Echt heel mooi.
                    Taart genoeg gehad met de kerst dus weg met die vreselijke schep.
                    Veeeel mooier zonder.
                    Geniet ervan maar dat doe je wel zo te lezen.
                    Sukses en vooral veel veilige en plzierige km’s

Hij gaat inderdaad nog mooier zijn als die vleugel eraf is , veel geluk .
                      Gr. Marc

Proficiat met de aankoop 😀

hey
                          wat een mooie porsche
                          heb je gevonden
                          wordt genieten met je targa
                          proficiat :applaus: :drink:

Proficiat met je Kerst cadeau :applaus: :applaus: :respect2:

mooi kerst cadeau, mogen ze hier ook wel onder mijnen boom deponeren hoor

Ziet er goed uit, veel plezier ermee :respect2:

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.