- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
10 augustus 2014 om 20:18
Na 6 jaar weggeweest te zijn komt mijn oud-lief terug op mijn oprit te staan naast de rest! 🙂
Daar is de Porsche-madness voor me begonnen. Ik had de man al een paar jaar geleden terug gebeld dat’k hem terugwou eventueel als hij verkocht wegens emotionele waarde (mijn overleden moeder had daar nog mee aan gewerkt toen ik jonger was om hem terug mooi te krijgen binnen), maar toen verkocht hij hem niet. Vorige week kwam ik hem ineens tegen op het net. Heb de man dadelijk gebeld et voila.. we zijn er uit gekomen! Mijn beestje komt terug! :driver:Het is een 911SC Targa van 79 met een 964-ombouw (jammer genoeg). Heb er ook geen flauw idee van dat hij nog matching is of niet, maar dat ga ik me allemaal uitzoeken. Origineel was het goud-bruine met bruin interieur. voorlopig ga ik er deze zomer nog zo mee uit rijden, maar dan gaat hij uit mekaar.
Zelf zie ik er weinig in om hem terug origineel te zetten, daar hij al 286.000km heeft staan en geen onderhoudsboekjes meer heeft.
Eventueel speelde ik met het idee om hem te backdaten naar iets als volgende:
Weten jullie goedkope kits of ideeën om dit te doen? Alle tips zijn welkom, want ik heb er nog geen research naar gedaan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.