mijn rode droom

Home Forum Stel jezelf even voor ! mijn rode droom

• Maker
    Discussie
  • Na lang twijfelen is het er dan toch eindelijk van gekomen en rijd ik met mijn eigen Boxster rond. Een rode dan nog wel… een beetje speciaal dat geef ik graag toe. Mijn schoonvader heeft me over de streep getrokken!
    Als het weer nu maar gauw wat beter wordt!

Attachments:
    • dreamBoxster.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Ha, als we een rode Boxster op de weg tegenkomen weten we onmiddellijk wie hem bestuurt, welkom en veel rijplezier :salut:

Welkom en proficiat met de knappe Boxster. Tof om eens een ander kleurtje te zien.

Welkom! Knappe boxster! :lekker:

En ik ben ook aan het wachten op enkele zonnestralen om het dak open te leggen…

Whaaw, aan iedereen bedankt voor het enthousiaste onthaal!

[quote=”Peter_Targa_84″ post=135089]Welkom met je Rode vriendin :D[/quote]
              Een rosse om mee te crosse. 😈

Welkom. Knappe wagen, knappe kleur! :applaus:

welkom veel :driver: met je aanwinst

Benvenutie hier,

Proficiat met je mooie *porsche . Nu veel zon en lekker :driver: :driver: :driver:

Ciao,
                  Luc

Welkom met die rode Boxster :up:
                    Ja, de zon laat wel echt op zich wachten dit jaar, maar laat het niet aan je hart komen om alvast te genieten !

Welkom :drink:

XXX

Welkom met je Rode vriendin 😀

Welkom hier

[quote=”dreamer59″ post=135068]Na lang twijfelen is het er dan toch eindelijk van gekomen en rijd ik met mijn eigen Boxster rond. Een rode dan nog wel… een beetje speciaal dat geef ik graag toe. Mijn schoonvader heeft me over de streep getrokken!
                            Als het weer nu maar gauw wat beter wordt![/quote]

Prima wagen om mee naar de zon te rijden als het weer slecht blijft.
                            In onze parking vlakbij Marbella staat een dezelfde met nederlands kenteken.
                            Toch 2300 km maar wel zon, dus bij blijvend slecht weer zie ik je wel.
                            Heel veel sukses ermee.

Ne sportwagen moet rood zijn… proficiat :up:

En dan nog wel een rode boxster mijn lievelingskleur,ziet men bijna nooit een rode boxster;veel plezier er mee.

Wim

Welkom, en nu maar hopen dat het nog een beetje zomer gaat worden. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.