Mijn voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mijn voorstelling

• Maker
    Discussie
  • Goedemorgen iedereen,

Om de gewoonte niet in de kiem te smoren, stel ik mezelf en mijn wagen even voor.

Mijn naam is Geert en ben altijd gepassioneerd geweest door auto’s, maar Porsche heeft voor mij altijd wel iets speciaal gehad.
    De lijn, het geluid, het over de weg bewegen, de klasse die de wagen uitstraalt.
    Enkele jaren geleden ben ik tevens begonnen met een oldtimercursus om mijn kennis over oude wagens wat bij te schaven.
    In die periode heb ik een BMW E30 baur aangeschaft om wat kunnen te prullen aan een wagen.

Maar, sinds gisteren, ben ik de eigenaar geworden van een Porsche 911SC 3.0 van 1980, foto’s heb ik nog niet, maar deze zullen zeker volgen.
    De motor zou in een goede staat moeten zijn, maar het lakwerk zou op termijn kunnen aangepakt worden.
    Ik ben geen expert in wagens dus jullie hulp en advies zal zeker welkom zijn.

Op naar de mooiere jaren 🙂
    Greetz
    Geert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • [quote=”bccars” post=264006]Wow, die foto met uw auto voor die legervoertuigen, prachtig ![/quote]

Thx bccars, ik heb er nog zo een paar, zal deze bij gelegenheid nog eens posten 😉

[quote=”Yellow Submarine” post=263986]Mooi!!

Avatar koplampen die van de jouwe?[/quote]

neen, spijtig genoeg niet… het is wel een grijze maar het model van de avatar is een eerder model

Wow, die foto met uw auto voor die legervoertuigen, prachtig !

Mooi!!

Avatar koplampen die van de jouwe?

:up: :up:

Na 2 jaar merk ik dat ik nog steeds geen foto’s heb geupload van mijn wagen, lol.

het mag dus tijd beginnen worden.

Ondertussen is hij nog steeds origineel.
                Enkele aanpassingen die ik heb gedaan:
                – nieuwe electronische antenne geïnstalleerd
                – namaak fuchs gekocht, deze moeten wel nog geplaatst worden (standaard staat er 6jx16 vooraan en 7jx16 achteraan, de namaak zijn 8jx16 achteraan en 7jx16 vooraan. Ik weet wel nog niet goed welke band ik zou plaatsen.. Hij moet mooi passen op de velg.
                – tussendemper in RVS aangeschaft bij Van Kessel

Ik heb ook de afspraak vastgelegd om de porsche te laten herspuiten, opnieuw in dezelfde originele kleur.
                Dat gaat voor na de PCCB zomerrally zijn.
                PorschebijColsoul.jpg

RoadpursuitPorsche-28-2.JPG

Gewoon even ter info bijvoegen aan mijn voorstelling..

Dit weekend een taxatie door ACS – Gert Beets – te Mortsel laten uitvoeren.
                  Zeer professioneel en eerlijk.
                  Hij weet echt wat hij doet, vandaag dinsdag en het volledig verslag binnengekregen.
                  Alsook de waarde van mijn Porsche is al toegenomen, lol.. feels great.

Nu de verzekering bekijken en een grote omnium aanvragen.
                  Ik ga zelf eens kijken bij mijn eigen maatschappij vooraleer elders te gaan kijken.

[quote=”Pierco” post=209305]Net bericht binnengekregen en meteen happy…
                    officieel nieuws van Marc Noack, het is een matching numbers
                    chassis – motornummer – versnellingsbak[/quote]goed gevoel hė. Zeker te zijn dat alles klopt.
                    Succes met het vervolg!
                    Keep us posted!

[quote=”Pierco” post=209305]Net bericht binnengekregen en meteen happy…
                      chassis – motornummer – versnellingsbak[/quote]goed gevoel hė. Zeker te zijn dat alles klopt.
                      Succes met het vervolg!
                      Keep us posted!

Net bericht binnengekregen en meteen happy…
                        chassis – motornummer – versnellingsbak

Net bericht binnengekregen en meteen happy…
                          chassis – motornummer – versnellingsbak

Als ze elkaar zien, zullen ze elkaar wel kennen 😉

Als ze elkaar zien, zullen ze elkaar wel kennen 😉

Hehe de mijne moet bijna samen met de jouwe daar gestaan hebben.

Invoice was van dec ’79 en ook bij de dealer in S. Francisco.
                                Eveneens heeft hij dezelfde opties als de jouwe + nog het sper en de sportzetels

Hehe de mijne moet bijna samen met de jouwe daar gestaan hebben.

Invoice was van dec ’79 en ook bij de dealer in S. Francisco.
                                  Eveneens heeft hij dezelfde opties als de jouwe + nog het sper en de sportzetels

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.