Mijn zoon is geboren

Home Forum Zeverhoekje Mijn zoon is geboren

• Maker
    Discussie
  • Dag medebewoners van dit forum 🙂

Vorige week zondag is mijn zoon Nand geboren à 50cm en 3,75Kg moeder en zoon stellen het goed. De vader is nog in shock van de aanblik van dit kleine wonder

Groetjes,
    Jorg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Hallo Beste Porscheliefhebber,

Beetje laat daar ik het net pas lees, maar alsnog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Nand 😀

Dat ie nog veel over Porsche mag leren van zijn Vaderke!
      Mijn dochtertje van 2,5 herkent de Porsche’s ook al ghehe.

Proficiat!!!

ken

feli met jullie spruit, je zal wel rap merken of hij ook het Porsche virus heeft 😈

Anoniem

SL33PY schrijft:

En met de trouwfoto’s … nuja.. Een Porsche mocht niet van mijn toen nog aanstaande bruid 😳 Had iets te maken met bruidsmeisjes die er niet inpassen enzo 🙄

Niet toegeven hé, als je goed duwt dan geraken ze er wel in 😆 . Bij ons lukte dat perfect in een 911 targa van 1977.

Maar intussen heb ik haar toch al bekeerd. Ze heeft net als ik enorm genoten van oa het Porsche Muzeum en ze staat volledig achter mijn toewijding om een mooie klassieke 911’er te vinden en te kopen.

Dan heb je veel geluk gehad 😆

Al moet ik wel naar haar luisteren wanneer het over kleur en interieur gaat 😕

Terug: niet toegeven ! 😀 😀 😀

Het kaartje is volledig zelfgemaakt. Vooral het werk van mijn vrouw. De porsche op de voorkant komt van een foto die we gemaakt hebben eerder dit jaar in het Porsche Muzeum in Zuffenhausen. Voor degenen die er al zijn geweest, het is gebaseerd op de groene Porsche die staat waar de 911’ers op hun draaiplatform staan, vlak bij de muur die uitlegt hoe Porsche historisch is gegroeid.

En met de trouwfoto’s … nuja.. Een Porsche mocht niet van mijn toen nog aanstaande bruid 😳 Had iets te maken met bruidsmeisjes die er niet inpassen enzo 🙄

Maar intussen heb ik haar toch al bekeerd. Ze heeft net als ik enorm genoten van oa het Porsche Muzeum en ze staat volledig achter mijn toewijding om een mooie klassieke 911’er te vinden en te kopen.

Al moet ik wel naar haar luisteren wanneer het over kleur en interieur gaat 😕

Anoniem

SL33PY schrijft:

het geboortekaartje en de eerste fototjes staan op flickr

Proficiat en knap gevonden dat kaartje !
                PS op flickr staat ook uw trouwfoto, niet in een Porsche. Foei 😈

Anoniem

proiciat88
                  Leuk geboortekaartje ook. Zelf gemaakt?

mooi kindje proficiat.
                    en zoals eerder al vermeld maak er een porschist van 😉

het geboortekaartje en de eerste fototjes staan op flickr

Proficiat!!! 😀

Ook van ons een hele dikke proficiat gewenst aan de ouders ❗

@Wim: idd onze zoon, maar mijn vrouw leest dit forum (nog?) niet 😉

@audiotronics
                            : bedankt voor de uiteenzetting… al een geluk dat je nog over andere momenten spreekt 🙂 😀

@iedereen: bedankt voor jullie toffe reacties

Proficiat ❗
                              Laat die maar vlug beginnen zoals ik destijds begonnen ben 😉

Attachments:
                              • 03082010015WEB.jpg

Proficiat ❗ ❗ ❗

Eerste jaren : pampergenot en slapeloze nachten. Vanaf twee jaar : oei met de driewieler tegen de wagen (dat kan toch geen kwaad hé papa). Vanaf een drie jaar : ergernissen (papa mag ik de wielen poetsen met het schuursponske). Vanaf vier-vijf jaar : een ferrari is toch sneller… en vanaf achttien jaar : sleutels in een kluis steken.

Maar de andere momenten zijn en blijven goud waard 😉

Proficiat, zeer mooie naam trouwens ook !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.