Mini-meet 993 TT en 996TT

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mini-meet 993 TT en 996TT

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen zondag een mini-meet gehouden met 2 993TT’s en m’n 996TT. Die 993TT is toch echt één van de allermooiste P’kes. Heb ze voortdurend in m’n spiegel gezien (ik reed op kop want de anderen kenden de route niet) en dat was echt een feest voor de ogen.

Als ik de andere chauffeurs hun foto’s heb ontvangen zal ik die ook nog posten.

[center]

Attachments:
    • 993_996tripje.JPG
    • 993_996tripje2.jpg
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • En hier zijn nog wat bijkomende foto’s van de TT’kes op die bewuste zondag. Jammer genoeg nog geen interieurfoto’s van die zwarte 993, maar die krijg ik nog.

Heb ze proberen uploaden en dat lukte maar niet (formaat en omvang zijn nochtans conform forum limieten, maar soit), dus geef ik hier een linkje:

***edit by mushroom*** Links aangepast zodat foto’s direct zichtbaar zijn…

Galhund schrijft:

2nd that! Die zwarte is een project van mijn schoonbroer. Wagen is recent volledig in orde gezet, kosten noch moeite gespaard. De wagen heeft een prachtig rood interieur dat wonderwel goed past bij dat zwart. Van zodra ik zijn foto’s van zondag heb zal ik die hier ook posten en ‘k zal hem ook om nog wat meer foto’s vragen van het interieur.

Sorry voor het lange wachten 😳 , maar schoonbroer is nog op reis tot vrijdag. Maar die piccies komen eraan, promise!

Neen, is niet van Patrick.

Anoniem

Mooi rood 2-ling broerke van de mijne die erbij staat. 😀 Ik ken momenteel 1 persoon die er zo ook ene heeft, een zekere Patrick. Was hij het soms ?

2nd that! Die zwarte is een project van mijn schoonbroer. Wagen is recent volledig in orde gezet, kosten noch moeite gespaard. De wagen heeft een prachtig rood interieur dat wonderwel goed past bij dat zwart. Van zodra ik zijn foto’s van zondag heb zal ik die hier ook posten en ‘k zal hem ook om nog wat meer foto’s vragen van het interieur.

De zwarte 993TT mag hier altijd afgeleverd worden 😯
                Blijft toch de mooiste P die ze al gemaakt hebben.

Chic 😯 ❗ 😯

Drie beauties bij elkaar…

Ik hoop ook van wat foto’s van de interieurs te kunnen posten want die zwarte 993TT heeft een rood interieur en dat is echt wel heel vet.

kwijl 8) nice!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.