Misbruik van Forum door vetzakken…

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Misbruik van Forum door vetzakken…

• Maker
    Discussie
  • Een nieuwe forumgebruiker met de nick: Incest-Video’s !

Ik denk dat we dit soort van gebruikers best kunnen missen op het forum.

Dit is tenslotte door en voor Porsche Liefhebbers en niet bedoelt om reklame te maken voor vettige sites.

Daar staat het internet al vol van…

David, Mark,

Kunnen jullie hier aktie in nemen ?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Anoniem

het is vooral de admini die zijn werk heeft gedaan. Ik ben de laatste tijd niet echt meer aanwezig geweest, huiselijke probs. Hopelijk zal dit binnenkort beteren.
      .

[quote=”etieke”:kj793ezs]kan je het niet zo programmeren dat bepaalde woordcombinaties automaticsch geweigerd of gedelete worden ?
        sommige programmas kunnen dat .
        is een soort filter[/quote]

Ja vroeger was ik nog OP bij JIMCHAT en daar was een bot dat bij elk niet juist woord een kik gaf van 6 min.

kan je het niet zo programmeren dat bepaalde woordcombinaties automaticsch geweigerd of gedelete worden ?
          sommige programmas kunnen dat .
          is een soort filter

mannekes, dat spelleke is al bijna 6 maand bezig…
            het zijn mensen met emailadressen die eindigen als “.ru” en dergelijke die zich steeds opnieuw aanmelden… ik kreeg onlangs zelfs een mail in het engels met de vraag of ik eventueel de adressenlijst van onze leden wilde forwarden, dit was ook afkomstig van een .ru adres… dit kan alleen maar met slechte bedoelingen zijn… vandaar dat ik al maanden aan een stuk elke keer als ik online kom er zo een aantal mag deleten…
            sinds ik op die mail geantwoord heb dat dit forum voornamelijk voor belgische en nederlandse forumbezoekers bedoeld is heb ik geen vragen meer gekregen in die richting… we hebben nu de site ook geupdate waarvoor mn dank uitgaat naar Edwin van de nederlandse 944 site en we hopen dat we nu de losers buiten kunnen houden.

Idd, de user is uit de memberlist verdwenen…

Thanks

[quote=”RSR”:hku6nw8i][quote=”AutosDekens”:hku6nw8i]Ik had het ook al gezien, dacht net hetzelfde als Stef…[/quote]

ik heb nog niets gezien hoor[/quote]

Ik ook niet , maar dat is een teken dat onze admin of mod zijn wark gedaan heeft 😉

[quote=”AutosDekens”:gsug0gu4]Ik had het ook al gezien, dacht net hetzelfde als Stef…[/quote]

ik heb nog niets gezien hoor

Ik had het ook al gezien, dacht net hetzelfde als Stef…

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.