Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

• Maker
    Discussie
  • De organisatoren van Miss Coast hebben RUFIE gevraagd te helpen de finalistes van deze verkiezing een onvergetelijke Glamourday te bezorgen.

Ben je vrij zaterdag 2 augustus ?
    Ben je vrijwilliger om een paar uur chauffeur te zijn voor één van de finalistes ?

We pikken de meisjes op in Oostende en rijden samen met de Porsches langs de Vlaamse Kust naar Nieuwpoort.

Deelname is gratis voor de chauffeurs. Tevens is er een gratis diner voorzien.

Je partner is evengoed welkom. Er wordt voor vervoer gezorgd voor de verplaatsingen.
    Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

De prijs voor de bijrijders is 35 euro.
    Hiervoor krijgen ze aperitief, hoofdgerecht scampi-brochette, dessert en koffie.
    Tijdens diner zijn plat en bruisend water inbegrepen.
    De betaling gebeurt avond zelf.

Het aantal plaatsen is beperkt en vlug ingevuld.
    Als je erbij wenst te zijn, graag zo spoedig mogelijk inschrijven.

Inschrijven gebeurt alleen via deze link :
    http://c29220b33a01.fikket.be/events/miss-coast-2014/orders/new

First in, first served.

Greets,
    Rufie

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 109)
    • Als de miss (of ingeval van -18, iemand van haar ouders) een verklaring tekent, dan is dat misschien voor iedereen het beste. Achteraf geen gezever.

Rufie en Snoer, bedankt voor de schnelle interventie.

Ik heb je al een voorbeeld gestuurd net :salut: graag gedaan :respect2:

Mag je altijd doen, Snoer.
          Ik ben ook nog vergeten te vermelden dat we voor dit event een individuele verzekering hebben burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen 😉

@Rufie Als je wil breng ik er enkele mee (afstand van verhaal),ik heb deze toch liggen !
            Of ik stuur ze u door .

Groetjes

Events die ik zelf organiseer, voorzie ik altijd van een formulier afstand van verhaal.
              Hier ben ik niet direct de organisator, maar Miss Coast.
              Maar als jullie dat willen maak ik zo een formulier dat dan moet ingevuld worden door de chauffeur en de finaliste die meerijdt.
              Is wel wat papierwerk, maar als dat een geruster gevoel geeft, doen we dat.

+1

Opgelet bij de finalistes van Miss Coast zijn minderjarige dames.

F*ck.
                  Spijtig verhaal, en spijtig dat de vader zo een egoistische kl**tzak is. Als je je kind vrijwillig meegeeft, of dat nu met een Porsche of een bus of eender wat is, dan WEET je dat er iets kan gebeuren, hoe spijtig ook.
                  Op zo’n momenten worden dan de paraplu’s opengetrokken natuurlijk. Offert ne mens zijnen dag én zijne Porsche op en voor ‘t zelfde geld word je dan nog aangeklaagd ook voor een ongeluk die je nooit zou gehad hebben had je ‘n kind niet gelukkig willen maken :puke:

Effe nitpicken ook.
                  In ‘t artikel is er sprake van een 986. De geaccidenteerde Boxster herken ik niet echt, maar die andere is een 981 imo.

Dit wens ik niemand toe: klikkerdeklik

@Rufie
                    : zouden de kandidates niet beter een ‘afstand van verhaal’ tekenen?

da’s eentje die niet goed opgelet had tijdens de Glamourday 2013 :driver:

Hopelijk schuift het onweer wat op en hebben we zaterdag een mooie dag, want als dat de dames hele dag met de kiekens door den draad moeten lopen, dat kan niet zij né :relaxman: :applaus:

:wtf:
                        Het ging mis met de miss.

Hopelijk gaat het goed met haar.

Weet nog nie hoelaat ik kan vertrekken uit Brugge dus afspreken zal beetje moeilijk zijn :salut: :salut: :salut:

Zijn er hier mensen uit het Brugse die zin hebben om samen die richting uit te gaan?

grts

:up: :up: :up:

De boodschap is zelfs tot op het zonnige eiland bij ons geraakt…
                                  😛

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.