Mistlichten 911 SC 1979

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Mistlichten 911 SC 1979

• Maker
    Discussie

• Bloopy911
    Deelnemer

Hallo,

Mijn recent gekochte 911 SC ’79 heeft een voorbumper zonder mistlichten.
      Ik zou er graag plaatsen.
      Kan dit nog ? Ik zie dikwijls SC’s (misschien iets recenter) met een bumper met ingebouwde mistlichten. Moet ik dan zo’n bumper plaatsen ?
      Ik zie wel aan het meest voorruit springende deel van de bumper aan de onderkant links en rechts een gat. Het lijkt me dat ik daar mistlichten aan kan hangen. Is dit de manier van werken ?
      Thx,
      Peter

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
      • Hallo mcklusky,
        Ik stuur je een PM.

Thx,
        Peter

Hoi Peter, heb net even gekeken, heb helaas geen onderschort meer liggen, enkel nog mistlichten zoals jij er zoekt maar geen onderschort met uitsparingen.

Aangezien je toch reeds de gaten hebt kan je ze dus gewoon plaatsen, voor 50 euro mag je ze hebben.

vorige week heb ik een onderschort met uitsparingen voor ingebouwde mistlichten én mét Turbolip verkocht voor 125 euro, dit enkel ter indicatie.

en hier een fotoowtje

Hallo mcklusky,
            Bedankt voor je antwoord.
            Momenteel zal ik in situatie 3 zitten : mijn bumper heeft geen ingebouwde mistlichten noch uitsparingen.
            Zoals je aangeeft is er bij mijn bumper links en rechts aan de onderkant een gat voorzien waar mistlichten aan kunnen bevestigd worden vermoed ik zodat ze dan voor de onderbumper hangen.
            Ik heb echter geen idee bijvoorbeeld hoeveel zo’n onderbumper met ingebouwde mistlichten kost. Een beetje afhankelijk van de prijs zou ik dan opteren om gewoon de mistlichten aan de bumper te hangen (zou eens moeten foto’s zien hoe mooi zoiets is).
            Mijn SC is zilvergrijs.
            Thx,
            Peter

Hoi Peter,

er zijn drie mogelijkheden, je hebt onderbumpers met ingebouwde mistlichten, je hebt onderbumpers met uitsparingen om net voor de onderbumper mistlichten te plaatsen en er zijn ook voor gewone onderbumpers mistlichten te plaatsen, in dit laatste geval werden deze meestal onderaan de eigenlijke bumper bevestigd.
              Ik weet wel niet welk model bij welk jaar hoorde.

Vorige week had ik nog een onderbumper (de zogenaamde schort) liggen met ingebouwde mistlichten, die is intussen opgehaald, vanavond zal ik eens kijken wat ik nog heb liggen, heb namelijk nog een 5tal voorbumpers liggen van diverse jaren, welke kleur en type zoek je ?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.