moeilijk starten bij een warme motor porsche 911sc

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 moeilijk starten bij een warme motor porsche 911sc

• Maker
    Discussie
  • Help
    Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?
    Mijn P911sc bj 1979 start prima met een koude motor eens de motor op temperatuur wordt dt moeilijker. Na wat aandringen start hij wel wat met de bijkommende rook ontwikkeling. Bij het laatste onderhoud hebben ze de bougies , filters ( benzine- en luchtfilter )al vervangen. zonder verbetering.De motor draait wel beter in de toeren maar het starten blijft moeilijk. Aangezien wij redelijk veel ritten met de onze club maken is dit een vervelende zaak.
    Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem ?
    Ik ben uit Gooik , kent er iemand een betrouwbare garagist in deze regio die dit kan oplossen.
    Alle hulp is welkom
    Mvg
    Eddy

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Hallo,

Je kunt langsgaan bij http://www.garage-speltens.be/. in Galmaarden.

Geert heeft jarenlang bij Porsche in Drogenbos gewerkt en kent zijn vak.

Mvg,
      Hans

Zit met een gelijkaardig probleem op mijn SC. Ben zeker van dat het de brandstofacuumulator is, want al de rest is nieuw.

Ik ben van Meise, rand van Brussel en ik ga op onderhoud/herstelling bij Johan Dekens in Hasselt.
        Niet bij de deur maar tenminste correct !

Geert.

Wim

Ik wel wel iemand, en zelfs meer, maar dit is niet bij je in de buurt. 🙁

Bedankt heren,

Ik heb terug iets geleerd.

Mvg

Eddy 🙂

Wim

Sorry Eddy, hier kan ik je niet aan helpen, maar misschien krijg je nog tips van de Belgische forum leden. 💡

Bedankt heren,

kennen jullie een betrouwbare garage in mijn buurt ?

Mvg
                Eddy

Nummer 12 in het plaatje is denk ik aan het stuk gaan, wat cabriowim al aangaf…..http://www.zeepoort.nl/jetronic/K-injectie.htm

Wim

Denk dat je druk regelaar aan de pomp niet op druk blijft. 💡

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.