Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Mogelijke group buy ducktail 964
- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door
Wim.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Vandaag de ducktail gaan ophalen. Ziet er heel netjes uit *luv
Toen we daar aankwamen viel ons oog direct op een vette 996. Small body, maar de ducktail erop maakte die wagen *af* :applaus:De backdate vooraan was goed geprobeerd maar toch maar niet…
Thx, maar daar is het (voor mij) al te laat voor. Voorschot is gestort op een totaalprijs van 288 Euro, BTW inc :first:
Door vele vragen van een hardnekkig lid aldaar () weten we intussen dat het bedrijf dat ze maakt kwaliteit levert, dat ze opgebouwd zijn zoals het hoort én op een stalen chassis.
Hopende op een snelle levering intussen :salut:Ze zitten inmiddels aan 9 inschrijvingen.
Blijkbaar kunnen de impactbumpers en 993’s ook meedoen. Pré-impacts ook, maar er zijn geen uitsparingen voor verlichting.
Indien interesse, graag even melden op PF.nl op de link uit mijn eerste post :up:@Rocco, het gaat hier wel degelijk over FSH.
Hoe moeilijk kan het zijn, dat middenstuk was niet bepaald goedkoop en was duidelijk van een mal getrokken van een origineel spul.
Maar de pasvorm tegen de 2 zijkanten was een ramp, die inkeping die onderaan in de achterbumper van een 964 zit was links te diep en rechts onbestaande…
De volledige achterbumper uit 1 stuk polyester was niet veel beter, heb vorig jaar met een Duitser gepraat in Dinslaken die deze had gebruikt en die was er allerminst enthousiast over 🙄
Volgens hem perfect voor race gebruik maar niet voor wagens waar het wat beter mag zijn.Heb hun airducts ook in mijn voorbumper steken, die vielen beter mee van pasvorm 🙄
Ik kan mij dus voorstellen dat zo een groot stuk canard orange dikke miserie kan geven.Dit is helemaal niet zo moeilijk, heb vroeger nog tientallen custom surfboards gemaakt in Epoxy, epoxy is veel steviger dan polyester. Ook werden skiboxen zo gemaakt, eens je een goede mal hebt is het peace of cake.
Effe over die pasvorm…
Hoe moeilijk kan ‘t zijn om één ducktail perfect te laten passen, daar een mal van te nemen om daar dan infinite ducktails met goeie pasvorm van te maken?
Maw… ligt het niet aan de Porschkes zelf? We weten ondertussen allemaal dat ‘t toen bij Porsche op geen cm stak hé?
‘t Zelfde met die bumperstukken etc… als die niet passen maak je als fabrikant toch eerst een perfecte mal?Ik weet niet of dat zo’n kado is 20 eendestaarten schuren … :think:
Koop er 20, laat CCR de pasform bijschaven (dan verdienen die mannen ook iets) en als je het na een jaar beu bent kan ‘t altijd aan de muur in de ‘Mancave’ 😀
Ik had zo een RS middenstuk van deze mens gekocht voor in de 964 achterbumper te plaatsen.
Dit was zo slecht van pasvorm dat mijn carrossier er niet aan wou beginnen.Ik hoop dat de rest beter past ❗
Als je er een aanschaft en je kijkt niet op een euro, dan beveel ik deze heren aan om er een aan te kopen.
Hebben een goedkopere en een hele dure maar bijna originele zoals het hoort.http://www.f-s-h.com/contents/de/d6_911_2%2c7_RS.html
De dure met frame hebben wij een keer geplaatst, en is *luv *luv
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.