Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,162)
    • Wat nou Wes, een 2.7?…………. 😉

S2

[quote=”WES-RS” post=123256]Klik…[/quote]

:music: Dit is een 2.7 hé WES.

S2

[quote=”WES-RS” post=123212]Mail is verstuurd… :oops:[/quote]

Naar welke? Want ik kan even niet meer volgen.

Mark ik kan dit volkomen beamen !

Geef mij ook maar een wagen waarvan ik zie dat er bepaalde zaken zijn die minder zijn dan dat de verkoper snel snel alles camoufleert .
              Als ik die minpunten dan laat aanpakken weet ik tenminste dat het zal gebeuren volgens de regels van de kunst .

Mail is verstuurd… 😳

[quote=”WES-RS” post=123182]Dan is die grijze die ik poste een betere koop (denk ik) dan uw grijze Patrick.
                  Heeft er een hardtop bij + een jaar garantie voor €1000 minder. ;)[/quote]

Wanneer ga je kijken ?

lakschade kunnen ook krasjes etc zijn, hier en daar op de bumper van te parkeren maar dat maakt de auto niet minder goed. Toen ik mijn 4s ben gaan bekijken :puke: , Funny kan dat beamen. Maar na een deftige polierbeurt (kudos naar Olivier) staat ie héél mooi!
                    Soms liever een wagen waar niets aan gedaan is en dan is er nog onderhandeling mogelijk :engeltje:

[quote=”mark986″ post=123196]986 2003[/quote]
                      lichte lakschade rondom

Wetende dat ik mijn 986 2003 einde augustus 2012 voor 17k verkocht heb met hardtop en set winterwielen 😆

Dan is die grijze die ik poste een betere koop (denk ik) dan uw grijze Patrick.
                            Heeft er een hardtop bij + een jaar garantie voor €1000 minder. 😉

Dit is een 2.5 die al lang te koop staat. Klik.
                              Ben deze gaan bekijken in oktober of november 2011: wagen in zeer goede staat, is eigendom van een 70 plusser die fanatiek met zijn auto’s bezig is. (Er stond ook nog een Saab te blinken. Waarom niet gekocht? Kleur sprak me niet aan, wagen was niet meer ingeschreven, proefrit bijgevolg niet mogelijk, prijs te hoog voor een 1999.

En als je er eentje in ‘t zwart wil kopen… Klik of in 50 tinten grijs 😉

mijn keuze

Deze is eigenlijk hetgene wat mij het meeste aanstaat maar spijtig “iets” boven mijn huidig budget.
                                BIV: Ca 2.300 euro
                                Tax: Ca 687 euro
                                dus……. :salut: P 987

Is geen S maar I like! 😳

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.