Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”patrickvb” post=123023][quote=”9ierre” post=122982] maar hé, niks mis met een kapperswagen hooooooor [/quote]

Beste 9ierre, bedankt voor zo veel vriendelijkheid. Je vrouw is nu waarschijnlijk heel fier op jou.[/quote]

sorry, dacht dat de oooooo’s :bounce: :bounce: het al duidelijk maakten maar idd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: vergeten
      heb niks tegen een boxster en of mn vrouw trots is :engeltje: daarom ook de auw… wist niet dat men op een dinsdag lichtgeraakter was. nogmaals mijn excusses voor de blauwe plek op uw scheenbeen.

Tja, Familie heeft ook nog veel kijkers, maar dat wil niet zeggen dat het nog boeiend is. Ik kijk meer uit gewoonte. (niet naar Familie natuurlijk) 😉

En als kers op de taart heb ik mooi de 800ste reactie ! 😯

Wat we er ook van denken… Wes heeft op zich steeds gelijk over zijn aanpak, die is namelijk persoonlijk. We kunnen hem hints en tips geven zo veel we willen. Uiteindelijk moet hij voor zichzelf uitmaken of ze voor hem doorslaggevend zijn.

We zijn intussen goed op weg naar pagina 70 en ik verwacht dat dit topic het ebay topic ruim zal overschrijden vooraleer er iets definitiefs wordt gekocht door Wes.

Intussen is en blijft het wel de meest actieve en entertainende thread op dit forum

@Funny, patrickvb, Datake

+1 maar we hebben tenminste geprobeerd. :what:

[quote=”patrickvb” post=123033]Oud spreekwoord: wat baten kaars en bril ….[/quote]

+1 … ik heb het al lang opgegeven…

996 met 200k km’s VS 987 met 100k km’s… dan moet op die 996 echt alles vervangen zijn wil je er geen kosten aan hebben… niet alleen de motor verslijt hé, in tegendeel…

[quote=”Funny” post=123031]Ik stel me de vraag je bent jong en je wilt je eerste Porsche aanschaffen wat is het belangrijkste ?
                Een deftige correct onderhouden wagen met niet al teveel kilometers en fiscaal nog te doen of onmiddellijk gaan voor een wagen met meer vermogen meer kilometers en fiscaal een pak duurder ?

Het rijden en de sensatie zal niet zoveel groter zijn ! ;)[/quote]

Ik heb altijd voor de zekerheid gekozen, dus beperkt km en historiek.

Ik blijf erbij even met 2,7 meegaan en vlot ritje maken ( + 4000 rpm :driver: ) zou het respect voor de 2,7 kunnen opdrijven
                en de noodzaak van de “S” kunnen doen verwateren?

Oud spreekwoord: wat baten kaars en bril ….

Ik stel me de vraag je bent jong en je wilt je eerste Porsche aanschaffen wat is het belangrijkste ?
                    Een deftige correct onderhouden wagen met niet al teveel kilometers en fiscaal nog te doen of onmiddellijk gaan voor een wagen met meer vermogen meer kilometers en fiscaal een pak duurder ?

Het rijden en de sensatie zal niet zoveel groter zijn ! 😉

[quote=”9ierre” post=122982] maar hé, niks mis met een kapperswagen hooooooor [/quote]

Beste 9ierre, bedankt voor zo veel vriendelijkheid. Je vrouw is nu waarschijnlijk heel fier op jou.

[quote=”911_NL” post=122931]Km’s zijn maar relatief – mede afhankelijk van wat je er zelf mee gaat rijden ;)[/quote]

Klopt gedeeltelijk wel, maar… stel je koopt een youngtimer met 170.000 km. Je gebruikt deze enkel voor de fun, ong. 5.000 à 6.000 km per jaar. 5 jaar later staat de teller al in de buurt van 200.000 km.

Je koopt er eentje met bv. 90.000 km, 5 jaar later staat de teller op 120.000 km. Bij herverkoop gaat dat zeker meespelen.
                        Bij auto’s ouder dan 25 jaar speelt dat veel minder.

S2

[quote=”jeanke” post=122986]S2: concurrentie op het forum. Nog een 2.7 te koop.
                          Ik wou WES roepen maar zoals je reeds zei: hij vindt 2.7 niet goed genoeg. :engeltje:[/quote]

Zonder prijs, bouwjaar of km-stand, kan ik de concurrentie moeilijk inschatten. Toch raar dat veel mensen het forum maar vinden op het moment dat er iets verkocht moet worden 🙂

(Of ze denken van onder Porsche liefhebbers een hogere prijs te kunnen vangen 🙂 LOL, zijn die even verkeerd, meestal is het net omgekeerd omdat de meeste hier goed geïnformeerd zijn 🙂 )

S2: concurrentie op het forum. Nog een 2.7 te koop.
                            Ik wou WES roepen maar zoals je reeds zei: hij vindt 2.7 niet goed genoeg. :engeltje:

[quote=”WES-RS” post=122955]Is helemaal niks mis met de Boxster van Maarten. :up:
                              Maar het is een 2.7 en dus geen S waarnaar ik op zoek ben. ;)[/quote]

godverdomme, eej pardon voor mn koeterwaals, maar wil dit zeggen dat je een model hebt gekozen? dacht da je voor 996 ging! maar hé, niks mis met een kapperswagen hooooooor :popcorn:

(en mn vrouw zou zeggen: zeg nu maar auw) :happydance:

S2

[quote=”WES-RS” post=122955]Is helemaal niks mis met de Boxster van Maarten. :up:
                                Maar het is een 2.7 en dus geen S waarnaar ik op zoek ben. ;)[/quote]

:music: En hij valt niet om te praten, dat ook een 2.7 best wel leuk kan zijn (anders wat dit topic al lang gesloten 😉 ) :popcorn:

Is helemaal niks mis met de Boxster van Maarten. :up:
                                  Maar het is een 2.7 en dus geen S waarnaar ik op zoek ben. 😉

15 reacties aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.