Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,162)
    • Stomme vraag misschien maar wat is er mis met deze:
      https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/108033-porsche-boxster-986-27-bouwjaar-012000

Ik bedoel waarom komt deze niet in aanmerking, is een forumlid dus ….

In Brussel zen der veul da vloms klappen.. bikke vrumd mo vloms quand-meme.. 💡

Zo dadelijk de Franse mail eens opmaken.

:happy: Je kan ook een Engelse sturen. Kans is tevens groot dat de verkoper ook Nederlands spreekt hé. Zoals wel meer Ketten.

De wagen staat nog steeds te koop op AutoScout dus verkocht is hij nog niet. Ook nog niet aan mij. 🙄
            Zo dadelijk de Franse mail eens opmaken. Wish me luck! 😉

mark986: zou fijn zijn als er iemand mee kon gaan. Bedankt voor het aanbod! :up:
            Maar eerst zorgen dat ik een antwoord krijg. 🙄 :mrgreen:

Merci Pascal voor de vondsten! Zien er goed uit. :applaus:

Ik krijg zin om nog eentje te kopen.. :popcorn:

Het aanbod goede Porschen is in deze post vééél groter dan bij gelijk welke dealer ! Nergens meer keuze :applaus:

S2

[quote=”911_NL” post=122931]

Ook dat is geen garantie dat de wagen 100% is 💡

[/quote]

Inderdaad, dat is geen garantie, ik kan ook niet in de toekomst kijken 🙂 En ik weet wel zeker dat hij niet 100% is, daarvoor ken ik teveel van auto’s om mezelf dat wijs te maken. Er zijn altijd dingen die verbeterd kunnen worden.

Hij is heel goed, daarvoor sta ik garant, maar voor een wagen die 100% is moet je naar de dealer om een 981 😉 (En dan nog, als hij op een maandag gemaakt is, is hij misschien maar 95% 😉 )

[quote=”patrickvb” post=122930]
                    Of…… In vertrouwen kopen bij een liefhebber die hier voldoende gekend is ..[/quote]

Ook dat is geen garantie dat de wagen 100% is 💡

Km’s zijn maar relatief – mede afhankelijk van wat je er zelf mee gaat rijden 😉

Ik zou ook gaan kijken naar die bij Van Beurden, maar klant of koper is koning.
                      😉
                      Liever wel garantie en wat minder kilometers.
                      Of…… In vertrouwen kopen bij een liefhebber die hier voldoende gekend is.

Andere optie: kopen bij officieel Porsche centrum. Kan ook in Duitsland; groter aanbod.
                      Garantie is dan ook in België geldig.
                      En die S…… een letter verschil heeft vele gevolgen: BIV, taks, verzekering…

[quote=”bully” post=122875]klikhierop of deze klikhierop Meerprijs=een 2005 nieuw model met een jaar garantie en veel minder km. Schrijf je minder op af. Dus voor iets meer een veel betere koop met veel minder km garantie en b
                        ij een goed adres en minder afschrijving..[/quote]

+ 10 die “S” zou ik laten staan. Natuurlijk ligt de letter “S” soms gevoelig :respekt:

Nog een mooie Boxster met weinig kilometers!

En nog één 😀

PB

[quote=”Funny” post=122915]Nu 60 bladzijden om hem proficiat te wensen en het is Pasen . :drink: :drink:[/quote]

LOL en dan maar hopen dat er geen 120 pagina’s volgen over zijn geplofte 996. :mrgreen:

Zou dit’m dan zijn, Funny ❓ 😀

porsche-1.jpg

[quote=”Funny” post=122912]Patrick zou Wes de boxster gekocht hebben want hij is niet meer zichtbaar of te koop .![/quote]

lol

Nu 60 bladzijden om hem proficiat te wensen en het is Pasen . :drink: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.