Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 1,162)
    • Lap! ‘t is van dat; verkocht! 😯
      Daar gaan we op :drink:

Proficiat Wes! Of niet? 😉

Patrick zou Wes de boxster gekocht hebben want hij is niet meer zichtbaar of te koop .!

Nog een fraai exemplaar:
          Klik hier

Bij dezelfde handelaar ook nog een Cayman maar beetje boven budget.

Wes, als je wil ga ik wel mee

[quote=”Blindstra” post=122877]Zo, eindelijk weer ff tijd om te loeren. Wes al wat gekocht of moet ik echt 20+ pagina’s teruglezen?[/quote] samenvatting van de laatste 20 pagina’s: neen

@bully
              , die eerste vond hij wel héél tof, zelfs qua kleurencombinatie… Maar hij heeft schrik voor de taal en het feit dat de verkoper hem niet gaat verstaan…

Wes, vraag gewoon nen tweetaligen forummer mee, ga zien, de wagen ziet er top uit en om hem te laten schieten wegens een taalprobleempje is toch net iets te ver van de pot gerukt 🙄

Al heb ik :respekt: voor de manier waarop je op je gemak rondkijkt en jaagt naar je ideale wagen. Je mag nooit vergeten dat het om de wagen gaat 😉

S2

Die Sealgray is een 2.7 en WES is echt op zoek naar een 3.2, dus die valt al af. 😉

Zo, eindelijk weer ff tijd om te loeren. Wes al wat gekocht of moet ik echt 20+ pagina’s teruglezen?

klikhierop of deze klikhierop Meerprijs=een 2005 nieuw model met een jaar garantie en veel minder km. Schrijf je minder op af. Dus voor iets meer een veel betere koop met veel minder km garantie en bij een goed adres en minder afschrijving..

[quote=”WES-RS” post=122856]Het mailen zal nog wel gaan in het Frans (google vertaler indien ((zeer zeker!)) nodig ;)).
                      Maar als ik naar die mens toe moet gaan, aiai, dat word iets anders. 🙄

Linkje! Staat me wel heel erg aan! :lekker: Is een S, kleurencombo, juiste velgen,…[/quote]

prijs al flink gezakt?
                      http://0.o.www.vroom.be/nl/tweedehands-auto/1942750,tweedehands-porsche-boxster-s.html

o recevoir et portemonez vous bjen…

Wes gewoon zeggen , moi achter vous Porsche direct pour katorze milles euros ! Voila is in de sjakos ! 😉 😉

Het mailen zal nog wel gaan in het Frans (google vertaler indien ((zeer zeker!)) nodig ;)).
                            Maar als ik naar die mens toe moet gaan, aiai, dat word iets anders. 🙄

Linkje! Staat me wel heel erg aan! :lekker: Is een S, kleurencombo, juiste velgen,…

Wes hij zal je Frans wel verstaan ,ik vrees dat hij het moeilijker zal hebben met je Nederlands ! 😉 😉

[quote=”WES-RS” post=122844]
                                Morgen mijn beste Frans een bovenhalen en de verkoper van de Boxster S eens mailen.
                                [/quote]Heb je de link? Weet niet meer waar die staat.

Hey WES, als ik u kan helpen in het Frans… :drink:

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.