Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,162)
    • Net thuis van bij Kristof en… ik ben verliefd! *luv
      Even ter verduidelijking; op de wagen, niet op Kristof. 😆

We hebben afgesproken dat ik hem vandaag nog ging bellen of ik hem ging nemen of niet, maar waarschijnlijk wel. 😉 Alleen heb ik wel nog een beetje schrik omdat hij al zolang stil staat (stilstaan is achteruit gaan), maar hij gaf me er ook de raad bij om de wagen eens binnen te brengen voor een controle moest ik hem kopen.

Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak, Tik, Tak … [b]13:00 uur !
        [/b]

Wesley zit vast nog bij Kristof aan een glaasje prik ….. :popcorn:

[quote=”WES-RS” post=128368]Normaal gezien ga ik zondag naar de 924S kijken,
          moet nog bellen voor bevestiging van de afspraak maar verkoper neemt momenteel niet op… :up:

*slotje :respekt: mijlpaal, volgens mij komt hij “zoals Olaf aanhaalt” met een P thuis :respekt: :mrgreen:

wel jammer, had graag deel twee van mogelijke kandidaat meegemaakt.
          enjoy Wes

[quote=”WES-RS” post=128446]Ken je hem dan Olaf? [/quote]

Ik ben niet de enige die Kristof kent.

Kristof kent de Porsche prijzen goed – je zal MI zeker waar voor je geld krijgen :coolness:

Ken je hem dan Olaf?

Morgenvroeg om 11u ga ik kijken. 🙂

Als je bij Kristof gaat kijken – zou ik verbaasd zijn als je zonder die 924 thuis komt :coolness:

Morgen ga ik kijken naar de wagen. Dus er is nog niks gekocht. 😉
                  Hou je felecitaties dus nog maar even bij. 😆

Heb je gekocht dan?

Ja echt waar, gebeld! :mrgreen:

Koen, is er een P die slecht rijd dan? :sarcastisch
                      Ik was redelijk snel overtuigd door de wagen, vooral door zijn staat.
                      Eender welke andere 924 had ik gewoon laten staan omdat er toch bijna niks goed meer aan is, maar deze… :lekker:
                      EN het voordeel is dat hij nu in de handen is van een échte liefhebber die er veel tijd en liefde ingestoken heeft.
                      Dus kans op bezeikt worden is dan ook weer kleiner. 😉

Succes Wes .
                        en een 924S rijdt ook lekker hoor .
                        Zelf ook eentje gehad .

wat lees ik hier, gebeld? 😀 j/k

hoop op zege 🙂

Normaal gezien ga ik zondag naar de 924S kijken,
                            moet nog bellen voor bevestiging van de afspraak maar verkoper neemt momenteel niet op… :up:

Is niet helemaal wat ik in het begin in gedachte had, maar is echt een prachtexemplaar die zo behouden dient te worden,
                            er staan al teveel 924 wrakken op het internet. Is wel niet helemaal de vriendin haar cup of tea, maar ze geraakt wel overtuigd. 😉

Koen we wonen al bijna 4 jaar samen. 😉 Dus ik denk dat je iets gemist hebt ja. :mrgreen:
                              (komt waarschijnlijk omdat ik mijn Facebook account niet up-to-date hou en zij haar niet bezig houd met sociale netwerken)

ik bedoelde idd dat hij geen vriendin heeft .
                                of heb ik iets gemist ?

Koen bedoelde waarschijnlijk; alleenstaande. 😉

Haha, zoek dan maar voor een blonde of een rosse.
                                  De kilometerstand maakt niet veel uit, maar het aantal eigenaren wel. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.