Momo stuur Magnus Walker

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Momo stuur Magnus Walker

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik lees het nu op Magnus zijn blog:

het stuur is een samenhang van een Prototipo / Jackie Stewart stuurwiel

Het origineel is toch nog iets meer verschillend dan alleen het middenstuk. Ook de verticale spaak is wat aangepast. Anders zou die 90$ verschil misschien niet echt te verantwoorden zijn.

Diepte van het stuur vind ik wel perfect.
          Of zou dit door de foto’s komen?

Meestal vind ik de prototipo ofwel te vlak, en als je dan de diepe kiest, is dat dan te diep.
          Maar dit ziet er perfect uit.
          Of kan je ze ook zo origineel bestellen zonder magnus walker dingen op

329,99$ tov 239,99$

En wat is de meerprijs die je moet betalen tov een gewone momo prototipo?

DSC_0678_zpsca01c70cs.jpg

Bij mij steek er anders wel gewoon, een origineel 350mm Momo Cavallino stuurtje in.

Ook lekker dik

Geen klachten :driver: :mrgreen:

Mja cool zonder meer.
                  Het is leuk wat hij doet met zijn auto’s.
                  En dat hij er wat geld aan verdiend door af en toe wat onderdelen te verkopen met zijn naam op is wel wijs voor hem.
                  Als zijn design van stuurwielen toevallig deftiger is dan een gewone momo dan zou ik dat kopen maar zeker niet omdat zijn naam erop staat.

:happydance: Neenee bij 7500 toeren gaat de teller voorbij de 150mph :coolness:

Blijkbaar bij 2 autos van de fotos, die wil wsch niet meer km’s op zen klok :censored:

zo te zien is zijne snelheidsmeter wel kapot

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.