mooie rondrit ? Wanneer ? Waar ?

Home Forum Porsche Uitstappen mooie rondrit ? Wanneer ? Waar ?

• Maker
    Discussie
  • Wanneer is er nog ‘s een mooie nazomerrit gepland ? Stijl Porsche meets Waregem…posten aub !!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • liev930n[quote][color=#0000FF]wij organiseren terug Porschen met Pasen op 5 april 2010 , meer info volgt binnenkort.
      we zijn reeds volop aan de voorbereidingen bezig.[/color]

Dag Lieven,

Je mag mij al inschrijven. Ik ben er van overtuigd dat het weerom een schitterende rit zal zijn. 😉

Groeten,
      Eric

rjf

[quote=”911-lover”:1ggfhkgg]Als je gewoon alles volgt in de speciaal ervoor bestemde rubriek weet je vanzelf alles .
        Oude uitstappen zakken weg , recente staan steeds bovenaan 💡
        Waarom speciale moeite van een Mod vragen als een lid met een klein beetje goede wil hetzelfde eindresultaat kan bekomen 😉 [/quote]

Haha helemaal gelijk natuurlijk. Zal een aparte topic aanmaken met een overzicht als eerste post. Als er events moeten toegevoegd worden kan dit via pm gemeld worden en voeg ik hem toe. 😀

Het is niet de bedoeling om alle info over elk event in dat overzicht te zetten, dat kan best in een afzonderlijk draadje. De bedoeling is een overzicht: wanneer – wat – wie …

Dag Lieven
          Gelieve mij niet vergeten aub 🙂
          als de mijnen binnen is kom ik zeker af maar nu als piloot :mrgreen:

wij organiseren terug Porschen met Pasen op 5 april 2010 , meer info volgt binnenkort.
            we zijn reeds volop aan de voorbereidingen bezig.

De locatie die we aandoen kan max. 60 wagens toelaten.
            dus mailbox of het forum in de gaten houden.

grtz,

Als je gewoon alles volgt in de speciaal ervoor bestemde rubriek weet je vanzelf alles .
              Oude uitstappen zakken weg , recente staan steeds bovenaan 💡
              Waarom speciale moeite van een Mod vragen als een lid met een klein beetje goede wil hetzelfde eindresultaat kan bekomen 😉

rjf

Zou misschien leuk zijn om een sticky “moderator” onderwerp aan te maken met daarin een chronologische agenda voor de geplande uitstappen in 2010. Naargelang er nieuwe bijkomen kunnen die door een moderator toegevoegd worden zodat er steeds een net overzicht is van de activiteiten kalender. Nu staat alles in individuele topics en staan nieuwe / oude activiteiten allemaal kris kras door elkaar wat niet handig is vanuit agenda standpunt 😀

Oké thanks 8) 8) 8)

De uitstappen in de gaten houden .
                    Er komen regelmatig ritten voor (zowel kleine als grote) 😉

Ja ben daar ook in geintereseerd, ben hier nieuw op dit forum.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.