Mooiste velgen voor porsche

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mooiste velgen voor porsche

• Maker
    Discussie
  • Hier zie je eens goed wat dure velgen van verschil maken op je wagen
    Na veel research te doen ben ik deze velgen tegengekomen
    Ze worden met de hand vervaardigd en zijn super duur natuurlijk :respect2:
    Het zijn 360 Forged wielen, link hieronder

http://www.360forged.com/relatedcars.php?ctype=Porsche

Attachments:
    • VossenForgedVF-051Porsche997TT.jpg
    • 360ForgedPorsche997TTonMeshEights.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • [quote=”kristof1″ post=112596]Hier zie je eens goed wat dure velgen van verschil maken op je wagen
      Na veel research te doen ben ik deze velgen tegengekomen
      Ze worden met de hand vervaardigd en zijn super duur natuurlijk :respect2:
      Het zijn 360 Forged wielen, link hieronder

http://www.360forged.com/relatedcars.php?ctype=Porsche%5B/quote%5D

Die van op de 2de foto zijn zeker niet verkeerd !

0

En ook geen borduurkes meepakken :wtf:

0
        XXX

Leuke velg maar beenhard op de baan hé :engeltje:

0

Hier even een setje gembella wielen vind ikzelf super knap
            2009-Gemballa-Tornado-750-GTS-based-on-Porsche-Cayenne-Turbo-Wheel-1280x960.jpg

0

[quote=”RODONDO” post=112940]Victor Equipment is ook niet verkeerd.[/quote]
              +1 :lekker:

0

@Kristof11: die wielen doen wat Racing Dynamics aan. Te veel Beemer voor een Porsche vind ik. Victor Equipment is ook niet verkeerd.

0

Hier is een mooie verandering,nie te veel maar toch de kers op de taart vind ikzelf 🙂

http://misha911.com/gallery/996/996_C4S/GT2M_on_Lapis_blue/images/996_C4S_GT2M_lapis_blue-1.jpg

Denk dat ik in die richting ga, maar in het zwart of satijn wit met ongeveer dezelfde wielen

0
                  XXX

Ik moet de Mush bijtreden, vering en velgen ‘Thats All Folks’.
                    Op een 996 mag je och eens experimenteren, de wagen leent zich er toe. Inderdaad, de originele hou je wel bij. Succes met de zoektocht, het kwijlen, het twijfelen, het dan toch uiteindelijk kopen…. :engeltje:

0

Zeer mooi :first:
                      Voor de oudere modellen is het voor mij ook liefst origineel.
                      Voor de meer recente mag het iets anders zijn als het erbij past, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak en daar valt niet over te discuteren. Wat de een mooie vind vind de andere dan weer :puke:
                      Ik heb voor mijn GT3 wel originele wielen maar heb ze dan weer in een andere iets specialere afwerking (wrinkled black):relaxman:

0

[quote=”Mushroom” post=112606]Ik ga goed overeen komen met Kristof1 precies 😉
                        Ik zeg al jaren: vering en een mooi wiel en uw wagen is *af*… :respect2:[/quote]

+1 :drink:

0

[quote=”jeanke” post=112616]Ik hou van origineel.
                          Sta ik hier alleen? ❓ :engeltje:[/quote]

Nee + 1.

Bij mij volledig origineel P, zelfs de spoorverbreders (5 mm) van Tequipment…..

0

No thanks, mijn ding niet.

0
                            PB

[quote=”Mushroom” post=112606]Ik ga goed overeen komen met Kristof1 precies ;)[/quote]
                              Mijn eerste ged8 toen ik die J… Velg zag. :mrgreen:

0

Origineel mag gerust in de garage achterblijven. Ik zou nooit iets wegdoen. Maar af en toe een experimentje moet kunnen.

0

Ze zijn mooi origineel maar mocht porsche deze standaart zetten dan
                                  zou het wel waanzinnig zijn vind ikzelf 8)

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.