morgen eerste P

Home Forum Stel jezelf even voor ! morgen eerste P

• Maker
    Discussie

• Kris
    Deelnemer

Hallo P-forum

Ik ben Kris en woon in regio Aalst.

Na een paar maanden zoeken was het 2 weken geleden in Hamburg meteen liefde op het eerst gezicht, nog 1 nachtje slapen en dan staat de nostalgische jongensdroom ook werkelijk op mijn oprit: een 964 Targa bouwjaar 1992 😀
      Via mijn maat, forumganger DucDirk die mij met het P-virus heeft besmet, volg ik het P-forum al een tijdje, en zo weet ik dat hier best meteen ook een fotootje bijhoort, dus bij deze :salut:

Attachments:
      • 20170810_garage11_6.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
      • Heel veel rijplezier , marcel regio Oljst

[quote=”DucDirk” post=261257]Proficiat, Kris, je hebt duidelijk de juiste keuze gemaakt ! Benieuwd om al dat moois IRL te aanschouwen ![/quote]
          Nu valt mijnen euro. Proficiat Kris is inderdaad mooie Porsche .
          @ DucDirk heb hem al eens verzet om de cv te kuizen. :happydance:

Proficiat, Kris, je hebt duidelijk de juiste keuze gemaakt ! Benieuwd om al dat moois IRL te aanschouwen !

Schitterend! Knappe wagen! :salut:

:happydance: knappe dings

Lijkt nu wel te werken, very nice :first: :first: :first:

Holy Moly, ja het is em echt, let the good times roll…

lukt mij ook niet het filmpje te bekijken….. :think:

Wim

Ik kreeg dit. :happy: :happy:

https://www.youtube.com/my_videos?o=U

link naar het filmpje werkte niet :think:

ja hoor, mijn leukste pakketje ooit werd gisteren aan de deur geleverd, en er is zelfs een filmke van :popcorn:

Mooi bak !
                              Voorzichtig :salut:

Kwijl! Ondertussen is hij bij jou?

Heel chique machine . En manueel , de goeie keuze :driver: :driver:

Een 964 Carrera , de keuze van de fijnbek porsche liefhebber. Bloedstollend plezier verzekerd, first-class rollercoaster amusement voorzien met papieren voor weggebruik. De pret kan al onmiddellijk beginnen op je eigenste oprit. Machtige machine :salut:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.