Motorupgrade/tuning

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Motorupgrade/tuning

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Weet er iemand of men nog wat extra paardjes uit de motor kan halen en op welke manier…?
    Ik heb al een RS-chip erin,voor de rest is hij compleet stock.

Thx 8)

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • De kit omvat ook een andere luchtmassameter icm met andere (bijgeleverde ) chip
      50 pk zal idd welaan de optimistische kant zijn maar ik merkte het verschil wel degelijk.

Best is dat je hem daar laat installeren en optimaliseren.

Ik heb het zelf gedaan. De initiële chip die erbij zat stond naar mijn mening wat te rijk. Met de ingenieur daar dan liggen mailen en een tweede chip gekregen.. ralentie dan weer wat te hoog. Na mijn feedback en wat mailen derde chip en die was /is perfect.

Dus van de service ben ik zeer tevreden.

50 pk erbij? Met enkel een luchtfilter en een sportcat…Euhm daar geloof ik niks van
        Ik tank nu ook enkel 98 😀

Ik heb bij mij al sinds 2008 de LB2 kit zitten icm met kat bypass en cup pipe.
          Zeer tevreden van, mooie sound ook

Maar extra pk’tjes ben je al weer snel gewoon hé

Kijk eens bij FVD http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/964-11-20/-/1989/group/show/VID_77377926-VCD_66165215-gid_34-sort_4-display_50/Tuning_Kits.

Wel aan denken dat eens je die gemonteerd het je echt enkel Super 98 mag tanken!

Kijk eens op Lb2-Performance-kit-race-964-89-94-parts.
            Ik ken iemand die al meerdere 964 opgedreven heeft ook voor race gebruik en die zeer
            betroubaar is.Als je wil bezorg ik je zijn gegevens wel eens.
            Groeten Peter

Lmb2 kit? Vind er niks van terug… 🙁

Een lmb2 kit steken kijk maar eens op google.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.