Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 519)
    • Zie ik dat goed, 311k op de teller? :O

0

Is volgens de site 7 cm 🙁

Click

Heeft maar een paar maand in de T5 gestaan en is dus zo goed als nieuw. Moest iemand interesse hebben: voor 100 Euro mag hij weg. Zit nog een dik jaar garantie op.

0

Hoe plat is plat Bart…ik eoek zoiets maar zou maar 6 cm mogen zijn

0

[quote=”stoffels70″ post=176145] zwart usb kabeltje[/quote]
            😳
            Gij gelijk :first:

Betreffende het radiostation… Wacht tot mijn SD-kaartje er zal inzitten 😈 Allemaal *krak* dezelfde muziek, maar dan zonder reclame en geleuter 8)

Btw, mijn voorste speakers zijn toast. Ik ondervond het al met de Xplod en nu met deze radio ook. De Xplod had echter zo’n onverstaanbare interface dat ik nooit echt gezocht heb naar de fader om voor en achter te regelen. Achter spelen ze lekker, voor is 😥 Ik denk dat alleen de tweeters nog werken. Eén dezer eens een deurpaneel loshalen.

Oja, de (redelijk platte) subwoofer geraakt niet onder de voorzetel, die is dus geschrapt.

0

Hahaha…er is altijd wat te zeggen hé;;;; Nostalgie;;;;; zwart kabeltje…..hmmm, wat ga ik uitvinden???? :think: :think: :happy: :happy:

0

ziet er goed uit, nu nog een zwart usb kabeltje. :music:

0

Ziet er heel goed :up: :up: :up: Nostalgisch ook zoals Deepee zij :music: :music: :music:

0

dat heb je goed en snel gedaan ❗ het gekozen radiostation is toch ook al periode correct :mrgreen: .

0

Ziet er goed uit Mush. :up:

Klein puntje: Jammer dat het draaiknopje chrome is en dus modern oogt. Al de rest past perfect bij het interieur! 🙂

0

Dat ziet er zeer gelikt uit :up:

Btw: oud hok 😯
                        Mag dan misschien zijn leeftijd hebben, hij ziet er in ieder geval imo schitterend uit.
                        Zowel buiten als binnen en………..that color *luv

0

Voila, hij staat er in.
                          Werkje van niks, vooral omdat de originele stekkers er nog mooi op zaten en ook omdat de stekkers op de Krämer gewoon domweg compatibel zijn :first:

Eén van de redenen waarom ik deze wou was de USB-aansluiting. Toen ik die zag dacht ik direct dat dat wel handig zou zijn om de Coyote op aan te sluiten.

Kabeltje beetje weggefoefeld zodat (indien nodig) het makkelijk weer kan verwijderd worden en de Coyote zelf klemt perfect tussen de half geopende asbak en de rest van het dashboard. Weer een probleem minder. Wat ik nu wel niet geprobeerd heb is of de Coyote zelf in de asbak past, dan is die ook snel weggelegd 💡 , anyway, het kabeltje alleen past er wél in en als de Coyote om één of andere reden verwijderd is zit het kabeltje ook direct verstopt.

Handschoenkastje verwijderd om de GPS-ontvanger te kunnen plaatsen (net boven het handschoenkastje zit een stuk metaal waar hij -voorzien van een magnetische strip- moeiteloos op vastklikt). Dat handschoenkastje zelf 😯 😕 , dat moet je in je handen gehad hebben om het te geloven, net als de manier waarop het gemonteerd is.

Verder voelt de radio (en bediening) heel intuïtief aan. Alles werkt zoals je het verwacht, alles staat waar je het verwacht. Mijn GSM koppelde moeiteloos via bluetooth. Te tam om het boekje open te doen zijnde had ik het pairpaswoord al veranderd ipv gewoon op te zoeken wat het pairpaswoord was 😳 :mrgreen:

De radio zelf is dus -zoals zijn aankoop- een groot succes en is alles waar ik stilletjes op gehoopt had. De GPS kaarten komen voorgeïnstalleerd op een SD kaart zodat er nog een SD slot openblijft om muziek te pompen. De kaarten zelf zouden tenminste van eind 2013 zijn, wat je bij een Becker uit 2002 niet zal hebben.

Ook qua uitzicht vind ik ‘m er wel bij passen. Frontje zit iets meer naar buiten tov een normale radio maar dat stoort (mij althans) totaal niet. Als de GPS op staat is ‘t een kleurrijke bedoening, maar voor al de rest is de radio/scherm eerder low profile, ideaal voor een oud hok als de 964 8)

Conclusie = me happy
                          Vééél liever dit dan een periode correct cassettespelertje dat dikwijls ook al verhandeld wordt voor 2 à 300 Euro, gratis krassen en andere beshadigingen inbegrepen.

0

focal

0

De vorige waren wel RS-Focals…
                              Die wogen niks! :happydance: :ass: :mrgreen:

0

Brt, die focals, gewoon in de winkel…. ZULLEN goekoper zijn als de vorige 😉

0

‘t Mocht weer niks kosten 😉 (veelvuldig gebruikt citaat van een ex van mij ;))

0
                                15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.