Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Murano
- Dit onderwerp bevat 519 reacties, 97 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
17 november 2013 om 02:15
Liefde is iets raars…
Zoek je ernaar, je vindt het niet.
Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.
-
MakerDiscussie
-
Heeft die Porsche Classic RCA uitgangen Front Rear en Sub zou ideaal zijn.
Ik heb nu een Alpine 1310 R zitten had ik nog liggen van vroeger is een model van de jaren 80 vind het wel ok.
Alleen de radio ontvangst is niet echt heel goed, maar ja dat was altijd al een probleem bij Alpine, vroeger toch.
En de 1310 heeft spijtig genoeg geen USB of Bleutooth.Becker sluit mooi aan, is bij mij toch in ‘t G model.
Als je dat op ebay duitsland zoekt vind je er heel wat.Of deze,
:sarcastisch :happy:
Momenteel neig ik meest naar die Krämer maar de enige plaats die ik vind spreekt over 8 weken levertijd :think: :bounce:Kleine zoektocht leverde me alleen (en echt alleen) een Becker op die in occasie wordt aangeboden voor 4 a 5.000 Euro :first:
Die van 4€ is toch schappelijk van prijs? :ass:
Tijdens mijn opzoekwerken kwam ik hier wat tegen. Vooral nuttig omdat je de betreffende radio’s ingebouwd ziet in de 911.
De Porsche-radio (met GPS) die Bladerunner al voorstelde:
Een alternatief met klassieke look van Blaupunkt (maar zonder GPS) vind ik dan weer wel zeer geslaagd (zeker voor dat geld +/- 150€)
(Blaupunkt Toronto420BT Enkel Din autoradio 4 x 50 W USB, SD, Jackplug, Bluetooth)
Past allemaal al heel wat beter bij het interieur dan alle andere gangbare radio’s.:drink:
Ik heb daar ook al achter gehangen… Die rijdt altijd verloren! 😉Aan ‘t zoeken op die Porsche classic radio kwam ik op een forum uit, een Belgisch forum, volledig over Porsche! Kweeniehoe cool! :sarcastisch
Daar werd een aantal jaar geleden ook al gewag gemaakt over die classic radio, maar ook over DEZE. ziet er me ook niet mis uit… :think:[quote=”Mushroom” post=175535]… zo’n Becker met CD’s en dat is het toch niet :bounce: …[/quote]
de porsche classic (nu ik de foto zie had bladerunner hem al eens eerder gepost hier op PF) is idd superieur tov de oudere becker.
navi vanop CD hoeft niet problematisch te zijn, maar dan moet je wel een CD lader in de koffer hebben. zoniet: “to much DJ, to little driving”Thx allen!
Die Porsche Classic doet ‘t wel voor me :first:
Als ik het goed begrijp (ben al een paar uur aan’t Googelen) staan de kaarten op SD-card :happydance: wat -voor mij- superieur is aan de Beckers. In de 996 4S had ik zo’n Becker met CD’s en dat is het toch niet :bounce:
Die Pioneer was ik ook al tegengekomen, mooi design, maar ja, geen GPS hé? En ja, ik weet dat een losse TomTom bepaalde voordelen heeft maar zo’n ingebouwde radio heeft ook voordelen. Ik vind een TomTom teveel gedoe.
@Koen: als ik het goed zie zijn dat niet de Fuchs’ maar de Sport Classics, correct?
Kweenie… Precies toch een maatje (of 2 ;)) te groot…al gezegd waarsch, maar Musch wat een vet hok :respekt:
gisteren een murano 964 cabrio gezien :lekker: missch ook wel wat voor jeGeen ingebouwde GPS maar ik kwam deze toevallig tegen op het Porscheforum NL.
Mooi model in combinatie met het interieur van de klassieke 911 maar weet nog of ze nog leverbaar zijn (toen iets van 500€)
Hier de link waarbij je de radio ook ingebouwd kan zien (als geregistreerde gebruiker)[quote=”Mushroom” post=174834]:respect2:
Nice!! 8)
‘k Denk het wel bij 17’ers te houden… Alhoewel… Meer pics van die 19’ers dringen zich op ;)[/quote]sinds gisteren zijn de voorwielen ook geleverd…
Porsche Classic radio, kostprijs iets van een 750 euro.
ik zou voor een “becker traffic pro high speed” kiezen en zorgen dat er de nieuwste navigatie CD’s bij zijn.
past qua looks bij de auto en brengt je overal tot aan de voordeur. al is het even wennen als je gewend bent aan heel visueel systeem in de DD.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.