Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 519)
    • :respekt:

Met de PatrickB daar over een radio te beginnen…
      Eigenlijk zou ik de radio in de Murano graag vervangen. Zit nu zo’n Sony X-plod dink in die zeer aan de ogen doet. Liefst zou ik ook iets hebben met ingebouwde GPS en kleurenscherm, echter *zonder* die uitschuifbare schermen en andere glitter.
      Kleine zoektocht leverde me alleen (en echt alleen) een Becker op die in occasie wordt aangeboden voor 4 a 5.000 Euro :first:
      Niemand een betaalbaar alternatief?

😆 persoonlijk alarm systeem want in die handtas zit er een bbrrrrrr nee boem in. :mrgreen:

Dat gevoel ken ik….. :bounce: Tot ik multimiljonair ben, zal ik moeten genieten van anderen hun mooie “oldie”, GTx, Turbo, Targa, cabrio enz…

😆 😈 :first:
            Zoals een kloek op haar eieren 😉

Wete?
            ‘t Begint frustrerend te worden die rondritten. Ik zou ALLES willen! Oh, ne mooie pre-impact! Goh, amai, dat blauw op dien impactbumper! Amaaaaai, zo ne schonen Targa! Wete, zo nen Boxster hé, awel dat heeft iets! Oh kijk, ne GT3, etc… etc… Om zot te komen! :bounce:

Pas maar op. Het schijnt dat ze nu op zoek is naar iemand met een “normaal” gekleurde *porsche …..liefst een Turbo…… :first:

PB

@Mush, al op verschillende foto’s heb ik opgemerkt dat er een Blonde GoldDigster rond de Murano lijkt te zwermen…

Schitterend , om bij weg te :sleep:

DSC01575.jpg
                  DSC01574.jpg

wat een aparte mooie kleur
                    is het .als je hem daar gister zag staan
                    :applaus:
                    :drink:

XXX

Hey Mush. Gisteren heb ik de Murano voor ‘t eerst in ‘t echt gezien.
                      Nog véééél knapper dan alle foto’s die hier passeren :up: :coolness: :up:

[quote=”de_koen” post=175033]en nog wel wa zelftappers ook… rwb :mrgreen:[/quote]
                        Zelftappers, zelftappers… Gyproc vijzen! Dat roest niet!! :first:

Die old skool BBS’en begin je idd ook veel te zien. Vandaag dacht ik terug “waarom het wiel proberen heruitvinden (no pun intended), gewoon 3-delige RH’en en gaan met dat hok!” :mrgreen:
                        We zien wel. Op een dag geeft er iets de doorslag en dan sla ik het forum weer met verstomming 😈 :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=175012]Ik vind die ook knap, maar zoals ik al zei: voor zoiets Fuchs alike heb ik liever geen demontabele velgen (of althans toch niet die vijsjes). Fuchs moeten clean zijn voor mij 😳
                          Waar ik ook meer en meer begin in te vallen zijn die retro BBS’en[/quote]

Dat is die van Ron, 16″ BBS centers met adapter ringen van 16 naar 18 van Rotiform denk ik.
                          Is mooi maar intussen ook niet zo origineel meer 😉

en nog wel wa zelftappers ook… rwb :mrgreen:

Ik ken iemand die brede achterschermen op overschot heeft :sarcastisch :mrgreen:

3.2 is et 23 vooraan en et15 achteraan
                                964 is rond et 55 tot 45

dus die velgen steken per kant 3cm uit de kassen…
                                turbolook murano ? :sarcastisch :mrgreen:

Je mag altijd mijn 17″ Fuchsen eens komen passen als je wil, maar ik weet niet of de ET waarde van een 964 hetzelfde is als de mijne?

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.