Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 519)
    • Ik vind die ook knap, maar zoals ik al zei: voor zoiets Fuchs alike heb ik liever geen demontabele velgen (of althans toch niet die vijsjes). Fuchs moeten clean zijn voor mij 😳
      Waar ik ook meer en meer begin in te vallen zijn die retro BBS’en

Oei Geert, te veel bling bling imo.
        Lijkt op die manier bijna op een J :censored: bak :bounce:
        Maar zoals steeds; goesting is koop hé !

Zoiets….. :popcorn:

Leuk verhaal, al eens gedacht aan die cup 2 velgen maar dan in 18″ ??
            Altijd wel ergens te vinden op iebeej 💡

Die fuchsen is niet mijn ding, ben meer voor de echte 3delige velgen zoals die van Ibiz@ke

:respect2:
              Nice!! 8)
              ‘k Denk het wel bij 17’ers te houden… Alhoewel… Meer pics van die 19’ers dringen zich op 😉

allez al rap 1 spypic… (rest vd velgen is nog onderweg)
                10″ et40 afgedraaid naar et45 met conti 265/30/19

Attachments:
                • IMG-20140730-WA0002.jpg

19″ onder een 964 ??? 17″ zal mooi zijn maar 19 is overkill imo

@ mush het is zoiets dat je zocht zeker hé

Dat zou er dan zo ongeveer gaan uitzien zeker…

[quote=”bladerunner” post=174494]Mooi verhaal :applaus:

Hollanders die hoteluitbater worden in het buitenland, ze moesten ze ophangen alsook Hollanders met hun caravans of campingtrekcardinges of hoe heet zoiets.

Neen, ik heb niets tegen Hollanders, t’is maar om te lachen hé mannen.[/quote]

Fransozen die een Ierse pub uitbaten ook niet vergeten hé :drink:

[quote=”de_koen” post=174678]Maat heeft een set 19″ fuchs besteld voor op zijne 964, kom maar is passen he als ze er zijn :coolness:[/quote]
                      Ne keer passen kan geen kwaad :sarcastisch :mrgreen:

(quote van mezelf, nu net 1 jaar geleden toen de 964 van Sammy bij mij in de net gerenoveerde garage stond) :first:

Ne keer passen kan geen kwaad :sarcastisch :mrgreen:

(quote van mezelf, nu net 1 jaar geleden toen de 964 van Sammy bij mij in de net gerenoveerde garage stond) :first:

zonder foto’s geloven we daar hier op het forum niks van :mrgreen:

Maat heeft een set 19″ fuchs besteld voor op zijne 964, kom maar is passen he als ze er zijn :coolness:

PB

+1 *luv

Niks aan veranderen, ziet er perfect uit zo !

De reden waarom er nog geen andere velgen onderstaan (behalve de $$) is dat ik de Cup2 die er nu opstaan best te pruimen vindt. Echter, ge kent mij, heb ik ook altijd graag iets speciaals :mrgreen:
                                  Heb enkele maanden geleden eens geprobeerd met de RH Cuprads van Snoer (dank u Snoer) maar die hadden het hart in ‘t zwart staan. De RH Cuprad zijn één van mijn favo velgen, maar met dat hart in ‘t zwart kwam het niet echt goed uit op dat Murano kleur. PatrickB nam toen ook het woord “verkrachting” in de mond. Dus voor al zoveel verkracht geweest te zijn ziet ze er nog altijd stralend uit vind ik 🙂

Daar de Fuchs (look-a-like) velgen die ik ‘t liefst zou hebben niet bestaan voor de 964 (zie enkele pagina’s geleden) begin ik al eens met een scheef oog te kijken naar de echte Fuchs. Ik zou dan wel die nemen met ‘t geanodiseerd hart en ook in 17″.
                                  Moesten er hier photoshop wizards zitten die die Fuchs’ eens kunnen shoppen op deze foto, be my guest…

Maar zoals gezegd, ik ben nog maar aan ‘t denken :think:

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.