Murano

• Maker
    Discussie
  • Liefde is iets raars…
    Zoek je ernaar, je vindt het niet.
    Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 519)
    • de cups (1of2) zijn OK onder een zwarte, grijze, …
      maar een speciale kleur verdient een speciale velg (my2cents)

Persoonlijk vind ik die Cup velgen toch beter passen bij de 964 dan de fuchs velgen, toch op foto, irl mss beter :salut: :salut: :salut:

Gerapporteerd aan moderator :what:

F

[quote=”deepee” post=174618]het beestje nog even naar een goede garage brengen om hem te laten uitlijnen want zowel vooraan als achteraan staat het camber niet correct met het geleende bandensetje van Bladerunner :think: . een polletje houden welke het best in de smaak valt ?

[/quote]

De onderste uit het lijstje…. zwart da’s tenminste een echte kleur :sarcastisch :drink:

Mush heeft geen nummerplaat, ik heb hem daar met de bus gedropt aan de halte en hij heeft daar wat foto’s zitten nemen en daarna heeft hij er zijn murano op gefotoshopt … ik zei nog komaan gast die van het forum gaan dat meteen doorhebben maar je kent hem hé :engeltje: :mrgreen:

XXX

Setje bij Magnus Walker bestellen :coolness:

Kunnen we nog wat aan die kleur doen jongens … :ass:

het beestje nog even naar een goede garage brengen om hem te laten uitlijnen want zowel vooraan als achteraan staat het camber niet correct met het geleende bandensetje van Bladerunner :think: . een polletje houden welke het best in de smaak valt ?

964triple.jpg

XXX

Je mag er gerust fier op zijn Mush, knappe 964 en mega kleur. Laat de zwart en zilver kleurige volledig in de schaduw staan. :up:

[quote=”deepee” post=174577] … ik heb de vrijheid maar niet genomen om er direct 17 inch fuchsen onder te zetten 😉 tempting ❗
                        [/quote]
                        Make it happen! 🙂

S2

De fotoreeks van de Murano voor de toren doet me onbewust denken aan “het model zonder navel” (één van de vele photoshop blunders uit mode tijdschriften)

Volgende week wss ook op die N4 rijden :driver: :driver: :driver:

beetje prutsen aan het contrast, gele paal van de bushalte en de wisser van de achterruit verwijderd, … ik heb de vrijheid maar niet genomen om er direct 17 inch fuchsen onder te zetten 😉 tempting ❗

PB

Deze beter? :mrgreen:

PB

Damn dat was me ontglipt :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 519)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.