Murano

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Liefde is iets raars…
      Zoek je ernaar, je vindt het niet.
      Zoek je er niet meer naar, komt ‘t ineens langs.

De zoektocht naar een 964 was al lang voorbij, maar toen deze om de hoek kwam kijken was ik verloren. Ik heb ‘t voor funky kleurtjes en veel funky’er dan dit wordt het niet.

341IMG_P0664.jpg

709IMG_P0662.jpg

557IMG_P0718.jpg

917IMG_P0704.jpg

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 519)
      • dit ziet er al wat beter uit, doe zo verder :applaus: :salut: :coolness:

ja de nieuwe piet kan onderdelen koken :mrgreen:

Knap, zal het laatste nog niet zijn 😉

Man dat is toch een mooie kleur

Ik ging er niets aan veranderen maar ja, het vlees is zwak 😉

2013-12-0612.10.32.jpg

2013-12-0612.57.10.jpg

[quote=”bccars” post=149160]Een Turbo, ja, een fantastische wagen. MAAR, plaats dat eens in de context. Een Turbo van zoveel jaar oud, met zoveel kilometer, met 360 pk. Voor die prijs heb je een NIEUWE C2S met 400 pk ! Dus voor mij is het dan case closed.[/quote]

Verschil is dat die nieuwe C2S met een paar jaar nog maar de helft oplevert van wat je er voor betaald hebt – en de “oude” Turbo (zeer waarschijnlijk) niet :coolness:

Ik had in plaats van bijv. de 964 ook een Tesla S kunnen rijden … met alle subsidies (in NL) komt’ie van 95.000 euro naar ongeveer 25.000 euro (als ZZp’er) — en rij je voor een cent of 5 per kilometer met meer dan 400 PK :popcorn:

Wat een knappe 964.
                  Kan me voorstellen dat je die niet kan laten staan.
                  Heb ooit een 964 gehad met een prachtige sound.
                  Stom Stom Stom ingeruild tegen een Mercedes.

knappe collectie :first: , als je er zou wegdoen, zou ik wel weten dewelke: de Maserati’s :coolness:
                    de *porsche ‘s zijn allebei een streling voor het oog :relaxman:

Ik ben nogal nieuwsgeziend!

Wie weet staat de mijne binnenkort niet te koop met mijn flashi kleur die ik niet weet hoe het noemt.
                      Weet iemand het misschien?
                      Gelukkig rijd het nu terug goed zonder stotter en stoot.
                      Mijn volgende droom is een RS in een even flashi mintgreen!! :lekker:
                      Waarschijnlijk moet ik dan even iets van mijn collectie wegdoen of misschien meer dan een 😉

Attachments:
                      • image_2013-11-22.jpg
                      • image_2013-11-22-2.jpg
                      • image_2013-11-22-3.jpg
                      • image_2013-11-22-4.jpg
                      • image_2013-11-22-5.jpg
                      • image_2013-11-22-6.jpg
                      • image_2013-11-22-7.jpg

[quote=”stefx911″ post=149164]En als je dan even kijkt binnen enkele jaren hoeveel de 964 Turbo dan waard is tov de 991 C2S…[/quote]

Niemand kan de toekomst voorspellen. Leef ik binnen enkele jaren nog ? Krijg je die co2 uitbrakende Turbo gratis bij je volgende nieuwe hoogrendementsketel ? Enzovoort … Wie zal het zeggen ?

Ik heb de gouden regel voor elke wagen die ik koop te rekenen met een restwaarde 0 EUR vanaf de moment dat ik de showroom buitenrijd ! Kwestie van geen onoverbrugbare verrassingen te krijgen.

Wat niet wegneemt dat ik mijn P. baby maniakaal verzorg en behandel, maar dat heeft meer passionele dan financiele motieven 🙂

Sinds ik nu deze P. heb, merk ik dat het voor het eerst in mijn leven is dat ik het niet erg vind om mijn wagen met de hand zelf te wassen LOL
                        Het kan toch niet zijn dat ik hier de enige ben die enig (asexueel welliswaar) genot ondervind van met zijn mcguiars washandschoen de voluptueuze rondingen van zijn elfje te strelen ? 😉

Gongratz! Toch nog een 964 😉

En als je dan even kijkt binnen enkele jaren hoeveel de 964 Turbo dan waard is tov de 991 C2S…

Een Turbo, ja, een fantastische wagen. MAAR, plaats dat eens in de context. Een Turbo van zoveel jaar oud, met zoveel kilometer, met 360 pk. Voor die prijs heb je een NIEUWE C2S met 400 pk ! Dus voor mij is het dan case closed.

[quote=”bccars” post=148955][quote=”luc993cabrio” post=148898]http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=234845038&asrc=st|sr[/quote]

Mmmmm, ‘t is niet alleen een flashy kleur, ‘t is ook een flashy prijs ![/quote]

Da’s wel een turbo, hé!

Proficiat Bart! Knap! … en die kleur :mrgreen:

F

Had deze post nog niet gezien dus van hieruit ook ne late proficiat.
                                    Misschien nog wel effe het stationair toerental laten afstellen :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 519)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.