Muurbeugel gezocht voor Hard-Top Boxster 987

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Muurbeugel gezocht voor Hard-Top Boxster 987

• Maker
    Discussie

• Luc

Gezocht: Muurbeugel (+ beschermhoes) voor het bevestigen van Hard-Top Boxster 987.
      Wie kan mij helpen ❓
      Alvast bedankt. LucD

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • WB schrijft:

Tja…kwilde die eerst zelf kopen maar wist niet zeker of mijn Zeintop er ook op zou passen…zou dan zeker de achterklep moeten demonteren.

voor welke oplossing heb jij gekozen Wim? bij mij staat de zeintop op zo’n OEM tequipment trolley voor wielen + hardtop; ik hoef de achterklep niet te demonteren.

Ik heb nog een nagelnieuw (bijna) karretje, maar alleen voor hardtop, niet voor wielen.

WB

Tja…kwilde die eerst zelf kopen maar wist niet zeker of mijn Zeintop er ook op zou passen…zou dan zeker de achterklep moeten demonteren. Heb dan maar voor een andere oplossing gekozen. Blij dat ik er jouw mee kon helpen.
            grz
            Wim

Wim

Proficiat dan, en ook voor vrouwke hè. 😉

Luc

Hey bedankt voor jullie hulp (en vooral Wim). Muurbeugel stond nog te koop op Kapaza; dus nu nie meer! origineel van P voor 25 euro, koopje volgens mij. Ben content, en m’n vrouwke ook dat de hardtop niet meer op de logeerkamer ligt rond te slingeren… 😆

Wim

gewoon een universeel bestellen, en de afstand opmeten (spinlocks) wat deepee schrijft, ophangen en klaar voor 6o euro. 💡

gewoon de afstand meten tussen de spinlocks van jouw 987. daarna bel je de verkoper van het hardtoprekje voor de 996 op en vraagt naar de afstand tussen de sleuven van het rek (waarin de pivot handles passen). simpel toch 8)

WB

Effe naar eigenaar bellen en vragen welk dak van welk type porsche juist op de het rek gehangen heeft en dan effe naar een off.porsche dealer bellen?

Luc

Jammer, dan kunnen wij mekaar helaas niet helpen, toch bedankt hoor Yabba944. Ik ga verder op zoektocht.

Luc

Ben wezen zien op Kapaza, idd een beugel uit Hasselt, alleen is deze voor model 911. Kan die ook dienen voor Boxster 987 ?
                          Anders zit er niks anders op dan een P 911 aan te schaffen lol
                          Bedankt voor de tip Wim

Ik heb er eentje, wil wel ruilen (mits opleg zelfs) tegen zo een karretje voor wintervelgen en hardtop, maar zonder dat ik dat karretje heb doe ik hem natuurlijk ook niet weg… 🙂

WB

Beste,

Kijk eens op kapaza, onderdelen auto porsche, heb er nog niet lang geleden één zien opstaan om aan de muur te bevestigen..
                              grz en succes
                              WB

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.