my 964

Home Forum Zeverhoekje my 964

• Maker
    Discussie
  • Voila, ondertussen staat ze reeds 36 dagen thuis, nog wel steeds vuil van onze eerste rit door weer en wind van 200 km.
    De eerste kosten van 10 cent zijn een feit, in de vorm van een ‘705’, dus belgie is een 964 rijker 😆
    Vandaag ook eens langs de keuring geweest daar ik nergens een eerste ingebruikname kon vinden, wel een eerste inschrijving in Nederland, 05-1990
    Gelukkig staat er ook bouwjaar 1989 op, en daar er geen maand bijstaat neemt men als regel dat het 15 september 1989 is.
    Dus nog even geduld oefenen 😕 Maar ondertussen gaan we beginnen met het opfrissen van de lak, interieur, velgen…
    Ook een onderhoud staat op de ‘to do’ list, zo kan ik met een gerust hart vertrekken. Want ik heb al zoveel moeten missen dit jaar dat ik alvast hoop op een mooie nazomer!!
    Was het maar al september, niet Gette? :driver:

By the way, iemand tips voor cup-spiegels? Zou ook graag ooit de flapoortjes wisselen. De info die ik reeds vond leert me dat het precies niet direct plug and play is?
    Ook de voorspoiler zal er aan moeten geloven, weet iemand of er altijd een rubber strip is voorzien onder de voorbumper? lijkt me niet helemaal duidelijk.

Tips zijn altijd welkom 💡

9sexy4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
    • de knippers zullen blijven, zijn juist nieuwe 😀 Haha…
      Cupspiegels staan wel op de verlanglijst, is niet superdringend, maar ik vind het persoonlijk een mooiere combo met de velgen.
      Binnen enkele dagen zelfs nog iets origineler: terug de originele putdeksels erop, met winterschoeisel :coolness:
      Daar passen de flapoortjes dan weer beter bij hé :coolness:

Greetz

+1 Ik liet hem ook zo :first:

Mooie 964, ik zou hem volledig origineel laten zoals hij is, met de flaporen en de oranje pinkers. Zelfs de velgen en een beetje verlaagd staan hem prachtig. :first:

:up:

Ik zeg zeker de ambers behouden of anders de donker getinte maar zeker geen witte ! Toch niet op een donkere kleur 😉

Ik zeg : witte knippers! :relaxman:

en Gette,

binnenkort verwachten we ook zulke foto’s van jouw beauty, met nummerplaat ❗ ❗
                  Respect makker, het komt goed, het moet.

ondertussen is ze ingeschreven, plakske erop…
                    En, onze eerste rit is een feit!
                    Verdorie, wat een genot! De 3,2 was leuk, maar deze is toch iets aangenamer om mee te cruisen. Wat niet wegneemt dat, als de kans (lees budget) er is er toch een oldie zal bijkomen, maar de 964 die blijft zeker!

Attachments:
                    • IMG_9948.jpg
                    • IMG_9938.jpg
                    • DSC_8033-kopie.jpg

Vanavond inderdaad the finishing touch. :coolness:
                      Salonneke plaatsen, en nog wat kleine opkuis…
                      Fotokes zullen zeker volgen!

En… heb cupspiegelkes gereserveerd!! :happydance:
                      Dat zal winterwerk worden…

Greets,

Gijsbeer.

Tof zenne, pak maar af ja :ass: Is hetzelfde als je een kind zijne tut afpakt ….. 😆 😆

Straks the finishing touch :relaxman:

post eens wat pics van de wagen na de polier beurt…

Thnx

Dat komt goed he :up:

Ondertussen zijn we weer een paar maanden ouder, en gelukkig ook dichterbij de inschrijving!! :happydance:
                              De polierbeurt is achter de rug, (ik heb de poliermolen moeten afpakken, niet Esteban?) eveneens het salonneke heeft z’n beurt gehad, samen met het gehele interieur.
                              Alleen nog ruitjes poetsen, de velgen en banden hun beurt, en last but not least: carrera2 terug op haar kont!
                              Donderdag 25/09 naar de keuring…
                              Happy days are here again :music:

IMG_8633.jpg

DSC_8006.jpg

DSC_8007.jpg

Idem dito! Gaan voor het jaren 90 Belcar gevoel :relaxman: Super mooi die gouden BBS velgen!

Die gouden zijn geweldig, die zilveren daar loopt het replica van af :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.