- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 mei 2014 om 02:45
Voila, ondertussen staat ze reeds 36 dagen thuis, nog wel steeds vuil van onze eerste rit door weer en wind van 200 km.
De eerste kosten van 10 cent zijn een feit, in de vorm van een ‘705’, dus belgie is een 964 rijker 😆
Vandaag ook eens langs de keuring geweest daar ik nergens een eerste ingebruikname kon vinden, wel een eerste inschrijving in Nederland, 05-1990
Gelukkig staat er ook bouwjaar 1989 op, en daar er geen maand bijstaat neemt men als regel dat het 15 september 1989 is.
Dus nog even geduld oefenen 😕 Maar ondertussen gaan we beginnen met het opfrissen van de lak, interieur, velgen…
Ook een onderhoud staat op de ‘to do’ list, zo kan ik met een gerust hart vertrekken. Want ik heb al zoveel moeten missen dit jaar dat ik alvast hoop op een mooie nazomer!!
Was het maar al september, niet Gette? :driver:By the way, iemand tips voor cup-spiegels? Zou ook graag ooit de flapoortjes wisselen. De info die ik reeds vond leert me dat het precies niet direct plug and play is?
Ook de voorspoiler zal er aan moeten geloven, weet iemand of er altijd een rubber strip is voorzien onder de voorbumper? lijkt me niet helemaal duidelijk.Tips zijn altijd welkom 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.