Naafdoppen

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Naafdoppen

• Maker
    Discussie
  • Ik heb de originele Cayman S (versie 2) velgen gevonden zonder naafdoppen.
    Passen deze doppen daar op? Of moet ik op zoek naar iets specifieks?

tnx info
    Xtof

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Chinese brol. 👿
      Ooit nog voor een handelsmaatschappij gewerkt, o.a. in kettingen voor motoren. Sommige aandrijfkettingen worden volledig in losse onderdelen in China gekocht en dan in Zuid-Europa samengebouwd, voilà! Made In Europa. Het voornaamste wat ik daarbij geleerd heb, is dat je in China ook verschillende afwerkingsgraden en nauwere of lossere toleranties hebt. En dat je zo goed als Europese prijzen betaalt als je Europese kwaliteit wil. :think:

Gestolen? Of verloren? 💡

Van mijn originele 18 duimers reeds 2X één dop gestolen…. dan doen chinese exemplaren minder of geen pijn. In mijn Fuchs naafdoppen is blijkbaar niemand geinteresseerd. Gelukkig ! :what:

Attachments:
          • PORSCHE011.jpg

ik heb destijds ook gekeken om de originele van mijn 951 te vervangen door dergelijke doppen.

Echter las ik op internet verschillende verhalen van mensen die ze na een paar ritjes kwijt waren. De hitte die door de remmen gecreëerd wordt, zorgt er blijkbaar voor dat de klipsen om ze vast te houden broos worden en afbreken.

Eigen ervaring heb ik er niet mee, ik heb toen besloten mijn metalen ori op te poetsen…

OK, bedankt, heb ze gevonden bij rosepassion en teile.com (150 EUR).

Xtof

[quote=”Dadio” post=185882]Dan nog liever 100 euro voor echte.[/quote]
                175 Euro eigenlijk :engeltje:
                Maar het verschil in prijs meer dan waard :up:

+1 Dadio :up:

De doppen op 2e hands zijn ook van china, en dus fameus overprijsd. Normaal gaan alle doppen van 76 mm op de recente *porsche velgen.
                    En idd op ebay vind je er in alle kleuren, echter de meeste zijn fake! Op zich niet erg, maar voor fakes zou ik geen 50 euro of meer betalen. Dan nog liever 100 euro voor echte.

Hey Xtof

Kijk eens op Ebay, daar vind je deze ook (China) voor 1/3 van de prijs..
                      bijvoorbeeld hier

Ik heb er in bestelling staan… :happydance:

Groeten

Peter

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.