NAAFDOPPEN FUCHS

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht NAAFDOPPEN FUCHS

• Maker
    Discussie
  • Hellowkes, ben al een tijdje op zoek naar naafkapjes voor de 19 duim Fuchsen. Wel die met de Fuchsenkopf (vossekop) op. De zwarte met gekleurde crest hebben ze bij de wielen geleverd, maar vind de volledige zwarte met vossekop echt wel mooi staan. JDEC, Rosepassion is al noppes…. merci alvast. 😉 In bijlage voorbeeldje.
    19__Fuchs_origin_4d29d121adecb.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Deze namiddag geleverd. Moesten ze die “bijna”-juwelendoos achterwege laten waar ze insteken zou de prijs minstens voor 25 % kunnen zakken, maar ja prestige, poen of passie en aus prinzip nicht aus prestige geldt blijkbaar niet voor iedereen. Er zat ook een doosje Fuchs ventieldopjes bij. (die had ik besteld natuurlijk, geen cadeau) Nu nog banden en een beetje goed weer…. :think:

:salut:

Kun je de bijlage invoegen RODONDO? Ik kan namelijk geen bijlage’s meer openen sinds de verhuis. :bounce:
          En als ik de foto niet kan zien, kan ik ook niet helpen zoeken. 😉

[quote=”PVB” post=123293]Via”Fuchs”… soms ?[/quote]

Ikzelf ben addept van de KISS methode. (keep is short & simple) Maar in dit geval: nope ! En bij de dealers van de “echte” houden ze hun zakken dicht. (en ik geef ze nog gelijk ook)

Via”Fuchs”… soms ?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.