- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 oktober 2017 om 12:49
Beste ,
Sinds dag 1 ondervind ik dat het navigatie toestel niet betrouwbaar is modellen 2017 het ligt hem niet aan de instellingen om duidelijk te zijn
Enkele voorbeelden :1- Ga ik richting Spanje kan ik geen straatnamen ingeven of postcode enkel de grote steden , net boven Barcelona stopt het helemaal enkel snelwegen laat hij zien en straten zonder namen heb toen taxi moeten laten voor rijden om op bestemming te geraken .
De Spaanse OPC staan wel op de kaart voorgeprogrammeerd maar dat is dan ook alles wat je op je display te zien krijgt :what:2- In België geen problemen met bestemmingen in te geven maar hij brengt mij soms langs de onmogelijkste wegen naar bestemming
houd geen rekening met plaatselijk verkeer enkel richting , of stuurt hij mij 3 x rond de kerktoren alvorens op bestemming te geraken .Heb dit al ter sprake gebracht bij OPC hier denken ze dat de kaart leverancier niet up T date is , Stuur het probleem maar in een mailtje door zeggen ze daar wat reeds 2 x gebeurd is zonder reactie .
Nu is mijn vraag zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden ??? blijkbaar zou ik geen alleenstaand geval zijn .
Heb nu een toestel van de Aldi als reserve liggen om zeker op bestemming aan te komen . :ass:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.