Navigatie Nieuwe Porsche modellen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Navigatie Nieuwe Porsche modellen

• Maker
    Discussie
  • Beste ,

Sinds dag 1 ondervind ik dat het navigatie toestel niet betrouwbaar is modellen 2017 het ligt hem niet aan de instellingen om duidelijk te zijn
    Enkele voorbeelden :

1- Ga ik richting Spanje kan ik geen straatnamen ingeven of postcode enkel de grote steden , net boven Barcelona stopt het helemaal enkel snelwegen laat hij zien en straten zonder namen heb toen taxi moeten laten voor rijden om op bestemming te geraken .
    De Spaanse OPC staan wel op de kaart voorgeprogrammeerd maar dat is dan ook alles wat je op je display te zien krijgt :what:

2- In België geen problemen met bestemmingen in te geven maar hij brengt mij soms langs de onmogelijkste wegen naar bestemming
    houd geen rekening met plaatselijk verkeer enkel richting , of stuurt hij mij 3 x rond de kerktoren alvorens op bestemming te geraken .

Heb dit al ter sprake gebracht bij OPC hier denken ze dat de kaart leverancier niet up T date is , Stuur het probleem maar in een mailtje door zeggen ze daar wat reeds 2 x gebeurd is zonder reactie .

Nu is mijn vraag zijn er nog mensen die dit probleem ondervinden ??? blijkbaar zou ik geen alleenstaand geval zijn .
    Heb nu een toestel van de Aldi als reserve liggen om zeker op bestemming aan te komen . :ass:

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Net terug van OPC , moet nu enkele adressen binnenbrengen die mijne navigatie niet vind in Spanje en Belgie , deze gaan ze ingeven in een nieuw model Porsche als hij ze wel vindt zal er op mijn toestel een update gebeuren alhoewel mijne GTS bouwjaar 2017 is .
      Zodus ff afwachten .

Wim

Ik had zo een zelfde probleem bij den Beamer, alleen maar en update was hier niet meer voorhanden volgens dealer.
        Maar als je iets in de auto hebt, wil je dat het ook werkt.

Ik kreeg toen een tip van iemand om eens in Engeland bij BMW Te informeren, en ja hoor BINGO.
        Ik heb daar voor 65 pond een CD gekocht voor up-date Europa, en stonden zelfs de nieuwe verbindingen wegen op die net een half jaartje aangelegd waren bij ons in gemeente.

Dus ik weet niet of het misschien via die weg ook voor Porsche gaat, want is mij al voor meerdere merken opgevallen, hier niet meer, en in Engeland nog volop verkrijgbaar, ook qua onderdelen e.d. 💡

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.