Ne meet and greet + route door t Pajottenland

Home Forum Porsche Uitstappen Ne meet and greet + route door t Pajottenland

• Maker
    Discussie
  • Op zoek naar een aantal gentleman drivers,…voor t volgende
    idee : n kleine meet and greet + drankske bij mij thuis (Regio Aalst-Ninove) – gevolgd door een :driver: rondrit door t pajottenland (+/- 100km)
    Enkel bij droog weer (jop de maniak spreekt, dus plan B voorzien mochten de weersvoorspellingen de rit in t water dompelen)
    Kdacht aan n tiental drivers? Kheb al 2 geïnteresseerden.

Mee te brengen : porschetalk en goed humeur

Kostprijs : 0 euro

Interesse?…..let us know in this topic
    Indien genoeg volgelingen : dan zoek k een wiekend en leggen we data vast

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • Reminder voor zij die goesting hebben de pittoreske paden van het Pajottenland en de Zennevallei te ontdekken…

Met PFB referentie : 25€ p.p. Lunch en diner incl !

image_2014-04-18.jpg

Meer details :

image_2014-04-18-2.jpg

Oldtimers… Youngtimers… Liefhebbers…. Alle merken en types welkom!

Hebben twee categorieën: oldtimers en liefhebbers.

Iedereen welkom met gelijk welke wagen m.a.w., enigste vereisten zijn: inschrijving, betaling, goed humeur 😉

Grtn

euh…, mijn boxstertje is wel geen oldtimer, wel een pré klassieker is dat oké?

Was de moeite, meer foto’s op Facebook.
            … Op 1 mei is’t opnieuw van dat… Geïnteresseerden laat iets weten of registreer online met extra ref: PF”naam” om voordeeltarief te genieten.
            Hopelijk tot dan en met even goed weer !
            Grtn

mooie collectie die daar staat!! *luv

Ni veel inside aan …. Rij er alleen niet dagelijks mee, noch wekelijks en al zeker niet teveel in eigen buurt…

Trouwens ni enkel p, vorige week hiermee gereden, en geloof me, veel oudere Porsches moet ik er niet mee laten gaan 😉

De rode volvo Pv544 😉

image_2014-03-25.jpg
                image_2014-03-25-2.jpg

Sterckx is een dan ook een *porsche liefhebber (inside intel) 😀

Misschien een idee…
                    Wij organiseren op 1 mei ( feestdag) onze vierde Meiklokjesrally, open voor alle merken en alle types ( categorieën oldtimers en liefhebbers)
                    Op het programma, vertrek met ontbijt, rit, lunch en bezoek Lambiekcentrum, vervolg rit en als afsluiter paella-avond.
                    Vorig jaar vijftigtal wagens present, vorige week hadden we ook een vertrek van de “ballade du Printemps” van de “ecurie du val d’or” met 58 wagens ( foto’s van beide events op Facebook pagina Sterckx rhode)
                    Hoef je helemaal niets te doen 😉 show up and drive 🙂
                    Voor de volvo classic club hebben we deelnameprijs aan 25 pp ipv 40
                    Wil gerust zelfde prijs doen voor PFB leden…
                    T’is maar een voorstel, alle autofans welkom.
                    image.jpg

image_2014-03-24.jpg

Count me in :happydance:

zou graag maar ziet er naar uit dat de P nog niet direct zal rijden 🙁

wij komen ook :up: :driver: 😉

Als ik nie moe werken :driver: :driver: :driver:

[quote=”Harley G” post=163542]Jammer…..ik ken nog niet voldoende Porsche talk…. :bounce:[/quote]
                              Is niet nodig dat zult ge rap genoeg leren :happy:

Jammer…..ik ken nog niet voldoende Porsche talk…. :bounce:

… als data past, graag… zelf van Affligem dus ‘t Pajottenland is niet zo ver af :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.