Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

Home Forum Porsche Uitstappen Neals Dream Guinness record poging voor het goede doel !

• Maker
    Discussie
  • NEAL’S DREAM – MUSTANG meets PORSCHE

Om het lijden en overlijden van een dappere kleine jongen, die een passie had voor Mustang en Porsche, te herdenken, gaan we een groot evenement in elkaar steken.
    We willen onze beste vriend en grootste held zelfs in het Guinness Book of Records brengen.
    We roepen daarom ELKE PORSCHE- EN MUSTANGRIJDER op om deel te nemen !!!!

Niet alleen willen we onze jonge held herdenken, maar we zullen ook tonen dat elke Porsche- en Mustangrijder het hart op de juiste plaats heeft en daarom gaan we met een kleine bijdrage
    (7,5 euro per auto) een goed doel steunen.

De opbrengst van het ganse gebeuren gaat integraal naar de kleine kanker patientjes van het UZ te Leuven.
    Als liefhebber van Mustang of Porsche (alle types !) moet je er zeker bij zijn want dit heb je nooit eerder gezien !!!
    We rekenen op minimum 500 auto’s en zorgen voor animatie en recreatie, zodat het niet alleen een autokijkdag wordt. Het wordt een groots evenement waaraan ook jij kan deelnemen en helpen.

Laat ons samen dit doen slagen zodat we weer even het idee krijgen dat het ook nog anders kan
    in onze toch wel hectische samenleving.

Op 22 juni 2008 zal deze ‘special’ doorgaan op de grote parking en in de stadsfeestzaal van Aarschot (de demervallei).
    Kijk even op http://www.nealsdream.be en je zal zien dat het de moeite waard zal zijn.

Inschrijven kan je via walter.symons@telenet.be
    of op http://www.nealsdream.be

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 94)
    • Moet ook werken, zal niet lukken jammergenoeg.

Veel plezier.

[quote=”eric63″:ielq2acu]@ BC911, Terrum, Maddict, en andere liefhebbers : mag ik voorstellen om samen te komen aan het rondpunt in Wommelgem.

Is om 11.00h haalbaar ❓

Ik vermoed dat BC911 de (grote) parking bedoeld met het fruit en groentekraam ❓ Als ik BC911 zijn wegbeschrijving zie heb ik de indruk dat hij de weg naar Aarschot goed kent, dus volgen maar 😉

Graag bevestiging dat ik daar niet alleen sta te wachten 🙁

Eric[/quote]

Geen nieuws (reactie) goed nieuws ❓
        Eric

Hallo lieve schatten,

Als jullie zin hebben mogen jullie altijd mee samen komen met ons hoor. Wij (de motards vd Wingmen) verzamelen om 8u45 aan de Carrefour in Lier. En vertrek is voorzien om 9u.

Wij gaan iets vroeger om nog even prospectie te houden op de wegen. Maar, jullie zijn van harte welkom om al mee te gaan hoor 😆

Geef me gerust een seintje op mn mail.. lady_y1@hotmail.com of 0496497840 (mocht ik niet afnemen spreek gerust een berichtje in en ik bel jullie zo rap mogelijk terug)

Groetjes, en alvast tot zondag

Yana

dan hebben wij een mooi trein er kun nog bij

ik kan er jammergenoeg niet bijzijn want ik moet helaas werken
              pfff 😥

maar gelukkig trekt snoer genoeg foto’s om van na te genieten 🙂

@ BC911, Terrum, Maddict, en andere liefhebbers : mag ik voorstellen om samen te komen aan het rondpunt in Wommelgem.

Is om 11.00h haalbaar ❓

Ik vermoed dat BC911 de (grote) parking bedoeld met het fruit en groentekraam ❓ Als ik BC911 zijn wegbeschrijving zie heb ik de indruk dat hij de weg naar Aarschot goed kent, dus volgen maar 😉

Graag bevestiging dat ik daar niet alleen sta te wachten 🙁

Eric

Wij zouden ook wel graag aansluiten bij het treintje van den Alma in Mol.

Tot zondag!

Goed nieuws voorlopig ,mijn wagen is niet verzegeld (goeie advocaat)Dus kom ik zondag af 😀 P Tot dan .

Helaas moet ik afzeggen.
                      Zit met een strakke planning op de werf die moet aangehouden worden, anders haal ik het niet en kan de chapper niet tijdig beginnen.
                      Helaas, maar volgende keer beter 😥

adres Alma:
                        Kruisven 40. 2400 Mol
                        Is intussen een GB/Carrefour partner

Hoop dat de mijne klaar is dan en ik jullie om 11u daar of later in Aarschot kan begroeten!
                        Matt

PT

Ik volg alvast het porsche-treintje van Johan. Ik zal dus zondag om 11u ook naar de Alma in Mol komen.

Misschien kunnen de mensen die uit richting van Antwerpen komen eerst afspreken in Wommelgem, daarna autostrade (E313) richting Geel nemen en daar de mensen van Mol oppikken om zo samen via Westerlo naar Aarschot te rijden. Of wordt dit allemaal te moeilijk 🙄 . Is er ergens een parking aan de afrit in Geel waar we op elkaar kunnen wachten?

@ terrum: 11u45 is misschien een beetje krap om te vertrekken in Wommelgem, we worden ten laatste om 12u30 verwacht in Aarschot als we een ritje willen maken met de kinderen. Is toch 3 kwartiertjes rijden, en mijn P is niet meer van de jongste 😀

Laat maar weten wat jullie ervan denken ….

2 weekends terug op en af naar de Provence gereden, op de terugweg een stuk vrachtwagenband op mij afgeslingerd gekregen….
                              Lens van koplamp linksvoor gebarsten, deukje onder de lamp,zware krassen op bumper en onderspoiler…

Maar Stefco Carrosserie in Mortsel doet deze week zijn best om hem tegen zaterdag klaar te krijgen.
                              Ik laat ineens de voorkant helemaal spuiten. Dus als alles goed is staat ie er zondag fris en steenslagvrij bij!

Ik kom vanuit Antwerpen, waar/wanneer wordt er getussenstopt??

Hoi iedereen,

Super fantastisch dat jullie allemaal willen komen. Heb er gewoonweg geen woorden voor.

Wil jullie trouwens allemaal persoonlijk bedanken.. nu zullen jullie me dit jaar niet in een lederen pakje zien vd moto. Want rij zelf met de auto als voorpost mee. (maar zien elkaar zeker bij aankomst en onderweg) Als ik het verkeer tegen hou voor jullie.

(aanmoediging is altijd welkom 😆 ) hihi

Alvast tot zondag XXX

[quote=”eric63″:uwu56fdm]Zijn er liefhebbers om samen vanuit de omgeving van het Antwerpse (of Lier) samen te rijden ❓ BC911 ❓ Marc986 ❓ , …
                                  Kwestie om op voorhand eens kennis te maken met andere Forumgetrouwen.
                                  Eric[/quote]

Van Lier afkomstig via Heist o/d Berg zo naar Aarschot? Laat maar weten welk uur aan de grote rotonde in Heist o/d Berg (dancing fabiola 😆 ). Kom ik wel tot daar, afhankelijk van welk uur want de zaterdagnachten zijn zwaar aan het worden. ‘s Morgens schijnt de zon al in mijn ogen bij het naar huis rijden 8) .

Ineens een reden om uit mijn bed te komen.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 94)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.