New member – GTS

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 New member – GTS

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

New kid on the bloc 🙂 en wil me even voorstellen

GT3-lover maar heb compromis moeten doen voor een achterbank.
    GTS gekocht.
    Heel content van
    Eerste keer op een forum dus er kan nog wel het één en het ander mislopen 😕

Attachments:
    • IMG_1751.JPG
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 108)
  • Anoniem

Neen Koen ?Een witten met een rood kruis .Als je genoeg stickers koopt van het rode kruis kun je hem winnen .Ik weet nu maak ik me niet populair . 😳 😳
      😉
      We willen zo graag de foto’s zien aub.

Is het ene met een rood kruisje 😈

Ikke ook nie 😥 😥 😥

Anoniem

Ik kan ook de foto’s niet bekijken 🙁 🙁 🙁

ik kan je foto’s niet zien. zal wel aan mij liggen zeker ?

krisp schrijft:

now we’r talking !

Ja sorry Krisp, ik zit hier eigenlijk in jouw topic te “praten”…maar goed, we hebben toch één ding gemeen…een GTS 😉 De mijnen is ne witten 😉 😉

now we’r talking !

funny schrijft:

Deze middag een nieuw geleverde carrera 4 gts zien staan bij de dealer .
                    Mooie wagen .Ik hoop dat die persoon een echt Porsche hart heeft .Anders wordt het zeer hard voor hem. 🙁
                    Binnen 2 maanden staat de nieuwe 911( type 991 )bij de dealer .Is hij mooi of niet ,dat zal er weinig toe doen .Maar de nieuwe eigenaar van die 4 gts zal maar de klos zijn en een enorme afschrijving voor hem nemen . 👿 😈 👿 😈

Ja als we zo redeneren dan blijven we best met de fiets rijden… Er komen continue nieuwe modellen uit en dat zal nooit stoppen… los van de 996 blijft een 911 ferm zijn waarde houden vind ik, nieuw model of niet ! Trouwens ik heb een 997.2 GTS gekocht heel goed wetende dat de 991 eraan komt, so what ? Ik zit niet aan geld of afschrijvingen of wederverkoopwaarde te denken als ik een auto koop van dik meer dan 100.000.-euro. Een 911 is voor mij emotie en passie en dromen waarmaken en uiteraard koop ik die met geld dat ik echt niet nodig heb want er zijn echt wel belangrijker zaken in het leven dan auto’s… en trouwens zie ik de configuratie van mijn GTS niet direct op een 991, die ik weliswaar een mooie wagen vind, maar heel wat klassieker dan de sportieve, agressieve “look” van een GTS of GT3 🙂

Anoniem

De kleren maken de man, de velgen de auto 😉 😉 😉 😉

Xaverius schrijft:

@ Krisp & Bernie : prachtige wagens die GTS versie !

@ Bernie : ben ook ‘into high end audio’. Zit je op Audiogon en/of hifi.nl?

Groet

X

Xaverius, ik volg het een beetje via hifi.nl en ook het marantzforum 😉 Heb me trouwens onlangs de nieuwe 804Diamond aangeschaft 🙂

Welkom!

Wat een heerlijke GTS! 😀
                          En die velgen 😯 die maken de auto wel AF! 😀

Zal wel mooie korting gekregen hebben zeker. 8) 8) 8)

Anoniem

Deze middag een nieuw geleverde carrera 4 gts zien staan bij de dealer .
                              Mooie wagen .Ik hoop dat die persoon een echt Porsche hart heeft .Anders wordt het zeer hard voor hem. 🙁
                              Binnen 2 maanden staat de nieuwe 911( type 991 )bij de dealer .Is hij mooi of niet ,dat zal er weinig toe doen .Maar de nieuwe eigenaar van die 4 gts zal maar de klos zijn en een enorme afschrijving voor hem nemen . 👿 😈 👿 😈

@ Krisp & Bernie : prachtige wagens die GTS versie !

@ Bernie : ben ook ‘into high end audio’. Zit je op Audiogon en/of hifi.nl?

Groet

X

Welkom.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.