New member – GTS

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 New member – GTS

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

New kid on the bloc 🙂 en wil me even voorstellen

GT3-lover maar heb compromis moeten doen voor een achterbank.
    GTS gekocht.
    Heel content van
    Eerste keer op een forum dus er kan nog wel het één en het ander mislopen 😕

Attachments:
    • IMG_1751.JPG
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
    • En weer een liefhebber erbij .
      Van harte welkom Bernie

Anoniem

Welkom Bernie.
        Weten we nu iets meer over wie ons hier komt vervoegen, en gelukkig weer een volledig normale kerel zo te lezen 😉
        Kloppen de jaartallen?
        Dat fietsen zal binnenkort wel minderen 🙂

Ik ben dus Bernie, ondertussen ook al 46 en woon in Oost-Vlaanderen… en de GTS komt er binnenkort !!! Ik heb op het net al zoveel positieve testverslagen gelezen over de GTS dat ik absoluut overtuigd ben. Best value for money voor deze 997…las ik daarnet nog. Zeg Krisp, die nieuwe uitlaatlijn wil ik zeker horen als die geplaatst is…!!

Mijn Porsche geschiedenis :
          1. bwjr 2001 996 Carrera 2 300 pk
          2. bwjr 2007 Cayman 245 pk
          3. bwjr 2007 997.1 Carrera 4 Cabrio 325 pk
          4. bwjr 2008 997.2 Carrera Targa 4 345 pk
          5. …besteld 997.2 GTS 408 pk (black on white)

Ik ben hier vroeger ooit nog actief geweest op dit forum maar dan een hele tijd niet meer. Naast auto’s (Mercedes en Porsche) ben ik een Hi-Fi freak (High end audio) en tussen het vele werk door probeer ik te genieten van een goed glas wijn, lekker eten, en al wat mooi is 😉 Ik heb ook nog een racefiets en een mountainbike en probeer wekelijks samen met mijn vriendin wat kilometers te doen…

Veel Porsche groeten 8)

Bernie, doen man doen doen doen.
            Je gaat het je geen seconde beklagen
            De ophanging is subliem, het insturen perfect, om nog maar te zwijgen van het alcantara stuur dat zo goed in de hand ligt!
            De power is er inderdaad en met de Newton meterkes aan een lager toerental is het helemaal fun!

Voor mij mag de power ondertussen al wel weer wat meer zijn 😀 ( tis ook nooit genoeg hè ) en heb een volledige Akrapovic. Lijn in titanium besteld.
            17 pk, 30 Newton meer en 10 kg lichter en wat diepere brul hèhè kan niet slecht zijn

Anoniem

Hallo Bernie ,misschien kan je je eens kort voorstellen op een ander topic zoals Reys reeds aangaf .
              Je hoeft absoluut niet je naam en adres te geven maar vanwaar komt je passie voor Porsche ,reeds Porsche gehad ,wanneer komt de Porsche er.
              Na de beste 997 (GT3) zal jij miscchien de 2de beste 997 hebben 😀 🙄 😉
              Neem het niet persoonlijk op elke Porsche is SUBLIEM .

Anoniem

Prima, nog nen kerel met interesse voor pk-tjes gekoppeld met een beetje comfort.
                Nog even een kleine voorstelling en we zijn vertrokken 😉

Een dikke proficiat met de beste 997 ooit gemaakt : de GTS ! Ik sta trouwens op het punt om er ook een te kopen, mét PDK…. Ik rij nu met een “gewone”997 345 pk…maar die 408 paarden van de GTS zijn verdorie goed getrainde hengsten hoor…wat een power !

Tx! Would be great!

Ja , de helm heeft mij verraden !
                      Allen, think twice vooraleer ge uw helm op het internet zet. No more incognito :-))

Nee, was fijn je te ontmoeten. En je turbo gaat goed vooruit.

Zal proberen eens wat foto’s op dat flikker gedoe te zetten

krisp schrijft:

merci Reys.

ik ben ne gemakkelijke mens ze. ik kom met iedereen overeen 🙂

Kan ik beamen – ben hem maandag jl. tegengekomen.

Die GTS is werkelijk subliem samengesteld. -> Kris: is het mogelijk om wat foto’s van maandag te sharen?

ik kom wel 9 pages te laat
                          Ma toch…welkom hier!
                          Eneuh…bangelijke P!!!! 8)

merci Reys.

ik ben ne gemakkelijke mens ze. ik kom met iedereen overeen 🙂

Anoniem

Hey krisp, nog geen treffelijke proficiat kunnen wensen, bij deze!!!
                              Of moet ik zeggen ‘mijn medeleven’ ?
                              Toch een zeer mooi alternatief voor de GT3!
                              Denk dat we wel eens zouden kunnen overeenkomen 😛

bring it on !

als je die foto’s ziet, valt het toch weer op hoe veel specialer sommige kleuren soms wel kunnen lijken als die autoshow-belichting er op staat! Dat blauw ziet er op die foto’s zeer mooi uit, terwijl het een kleur is waar ik op straat in normaal daglicht vermoedelijk weinig warm zou van worden…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.