New member – GTS

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 New member – GTS

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

New kid on the bloc 🙂 en wil me even voorstellen

GT3-lover maar heb compromis moeten doen voor een achterbank.
    GTS gekocht.
    Heel content van
    Eerste keer op een forum dus er kan nog wel het één en het ander mislopen 😕

Attachments:
    • IMG_1751.JPG
15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 108)
    • Proficiat met uw prachtige wagen en welkom hier! 😉

Kan me niet voorstellen dat het niet bovenaan zou staan. En gezien ze redelijk wat geïnvesteerd hebben in hun nieuwe manuele 7 boite zal manueel schakelen bij P nog niet zo snel verdwijnen denk ik. Ik weet nu al dat ik het vree moeilijk zal krijgen als die in de showroom staat hèhè. Eerst nog wat genieten van den deze en aan vrouw en kinderen zeggen dat het na deze gedaan is met vanachter in de P te zitten 😆

Nieuwe GT3 is iets voor in 2013 en de RS zou voor 2014 zijn
          Dit is onder voorbehoud en er is nog niets bekend over de specs en versnellingen
          Hopelijk staat het rijplezier bovenaan op het lijstje

Proficiat Krisp.
            Machtig mooi ding. Hoop elkaar eens te ontmoeten bij één of andere meeting.

Greets,
            Rufie.

welkom, de gts is zeker geslaagd, heeft pk’s en de looks 8)

Funny en Bruno, gelijk heb je. Hoe goed de PDK ook is, die heeft geen plaats in een GT3.
                iemand trouwens een idee wanneer de nieuwe GT3 uitkomt ? Ik kan de 991 wel smaken en je kan nu al zien dat dit een zeer goede basis is voor een prachtige GT3 op te ontwikkelen 😀

Erg knap!

Bedankt voor het warme welkom iedereen ! Voel mij hier al helemaal thuis 😀

Anoniem

Pfff, al dat geleuter over die Porsches, hoe houden ze het vol?

Wacht maar: laptop in aantocht

Proficiat krisp!

helemaal mijn ding! knap!

Anoniem

Ja ik geef toe Bruno een mens wordt wijzer met de jaren of met de dag . 😉
                          De pdk-bak is vrij goed .Maar zou zonde zijn om dit te plaatsen op een gt3 .
                          Absoluut niets verkeerd met de PDK maar zie hem liever op een Panamera .
                          Inderdaad je kan driften met een PDK zelf met de oude tiptronic was dat mogelijk .
                          Ik denk dat jij Kris en Jp REYS (op de sukkel met zijn pc )vrij goed gaan overeenkomen .
                          Alle twee een mooie wagen ,een compromis gemaakt en besloten om geen GT3 te kopen , en daarna toch blijven veranderen en verlangen naar GT3 .
                          Wanneer gaan we Reys zover krijgen om overstag te gaan voor een GT3?
                          Kris geniet van je wagen en @ Reys koop nu eindelijk eens die Laptop dat we nog eens iets horen van jou.
                          Groeten Funny

heel de discussie over puur rijden .. I get it. en het is ook zo. maar met PDK in de “sportplus -manueel stand” doet hij enkel wat jij vraagt. blijft hangen tot rood en doet niets wat je niet wil. is alsof manueel maar je hebt iets minder het spelen met koppeling en gas onder controle. Op nat kan ik hem in de bocht mooi op gas doen driften maar op droog lukt het mij nog niet. (probeer ook niet echt op droog. wil banden nog wat sparen)

Als je hem in sport plus automaat laat werkt het ook super. je kan het eigenlijk zo goed zelf niet doen. up en down op de juist momenten en met een goede snok en tussengas zodat het lekker brutaal blijft. Het gemis is natuurlijk dat je net die handeling zelf wil doen om het intenser te maken.

Daarom dat ik momenteel ipv met de flippers aan het stuur probeer om met de pook te shiften. maar vermits die nog steeds averechts werkt (up naar voor en down nr achter) moet ik eerst nog altijd een fractie nadenken … 😕
                            weet niet of ik het ooit zal gewoon worden.

Het zal je RS sensatie niet kunnen evenaren maar it’s all good.
                            man man wat een plezier 😛

Attachments:
                            • IMG_2887.JPG

funny schrijft:

Bedankt Kris p .Zoals ik het lees hebben we hier te doen met iemand die zwaar het Porsche virus te pakken heeft .
                              Is een totaal ongevaarlijk virus alleen kan het soms wat duur worden .
                              Volgens mij om te beginnen met P-rijden de juiste keuze gemaakt wat betreft een moderne P.
                              Ik blijf erbij; hou nog maar eventjes je spyder velgen . 😉

Je moet hem eens horen
                              Dat was toch jij die de zwarte velgen ging van zijn GT3 doen 😉
                              Eigenlijk heeft Funny gelijk en zou ik kijken voor RS velgen moesten de spydervelgen beschadigd zijn
                              Ik vind het veel geld 😳
                              Kris,je hebt wel een beauty gekocht zunne en je zal de GTS steeds leuker en leuker vinden
                              Ik zou toch graag weten hoe een pdk rijdt als het eens echt vooruit moet gaan,Alpenpassen,circuit enz
                              Heel veel rijplezier gewenst

ik zou de Spyders nooit weg doen, maar een extra setje kan nooit kwaad denk ik dan 😀

Attachments:
                                • IMG_1740.JPG
                                Anoniem

Bedankt Kris p .Zoals ik het lees hebben we hier te doen met iemand die zwaar het Porsche virus te pakken heeft .
                                  Is een totaal ongevaarlijk virus alleen kan het soms wat duur worden .
                                  Volgens mij om te beginnen met P-rijden de juiste keuze gemaakt wat betreft een moderne P.
                                  Ik blijf erbij; hou nog maar eventjes je spyder velgen . 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.