Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 997 › New member – GTS
- Dit onderwerp bevat 108 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 2 maanden geleden door Alexx.
-
MakerDiscussie
-
14 september 2011 om 21:06
Hallo iedereen,
New kid on the bloc 🙂 en wil me even voorstellen
GT3-lover maar heb compromis moeten doen voor een achterbank.
GTS gekocht.
Heel content van
Eerste keer op een forum dus er kan nog wel het één en het ander mislopen 😕Attachments: -
MakerDiscussie
-
Kijk dit is nu voorstellen zo het hoort. 8)
Is niet dat we nieuwsgierig zijn, maar zo weten we wat iemand voor hobby’s heeft en in het leven staat.
En hoe of wat hem er toe bracht om een Porsche te kopen, of dit van plan is.Hopen dat nu de andere nieuwe forumleden dit ook eens doen op deze manier. 💡
welkom
sorry voor de late reactie ,eerst kwijl onder den bureau moeten opvegen 😆 😆
Op vraag van Cabrio Wim, Funny en andere een beetje meer over mezelf.
38, getrouwd met een prachtige vrouw met 911 vormen 8) , 2 boys (3 en 7).
Omgeving Mechelen. Partner in Internationaal real estate bedrijf voor financieel advies.een redelijk sportief /competitief verleden achter de rug te beginnen met:
BMX – freestyle/halfpipe
MTB – downhill en dual slalom
Motorcross (dikke patat gedaan en dus effe niets meer)
Weer op de moto gekropen maar dan snelheid op circuit voor Ducatie Benelux
moeten kiezen tussen “zekere” job of racerij – hoofd heeft gekozen….
Om het af te leren toch nog een paar supermotards gehad om te spelen 😀
beginnen kitesurfen en tot de conclusie gekomen dat als je niet aan de zee woont dit eigenlijk niet te doen is.
Nu wat rustiger geworden. Zal de leeftijd zijn 🙁Zot maar dan ook compleet zot van P. van den eerste tot de laatste. Heb nog een lang verlanglijstje. Vooral classics dan.
lang getwijfeld van zou ik dat nu wel doen ? wat gaan de mensen zeggen? Foert gezegd ! t leven is te kort en P besteld
GTS in GT zilver
PCCB
kuipzetels
extra alcantara inter
PASM met sper diff
sport plus pack
GPS
achterbank
RS Spyder wielen met center lock
voorlip van aero kit
Na lang twijfelen toch PDK genomen. fantastisch in dagelijks gebruik. in full attac mode iets minder controle over de wagen dan met manueel maar het begint me al aardig te lukken om het optimaal te gebruiken.Altijd liefhebben om goede baantjes te gaan doen.
Iets vergeten ? waarschijnlijk wel..
Attachments:krisp schrijft:
maar helaas…
Nou ja… ge hebt een mooi alternatief 😉
makkelijk doenbaar maar homologatie is het probleem. Was ook mijn eerste plan maar helaas…
porschky schrijft:
mmja, een GTS’je, ik heb er al gekend die een mindere entrée deden… 😉 Proficiat!
En ik ken het ‘compromis’ verhaal wat de achterzitjes betreft, het is ook de reden waarom ik nu een turbo heb ipv een GT3. Het verwondert me eigenlijk dat ik nog nooit gehoord heb van een GT3 waar men de zitjes achteraf in laten monteren heeft! Moet toch doenbaar zijn?? ❓
Maar de homologatie geldt maar als 2-zitter, denk ik. Dus toch wel een risico als je passagiers meeneemt achteraan en iets tegenkomt…
mmja, een GTS’je, ik heb er al gekend die een mindere entrée deden… 😉 Proficiat!
En ik ken het ‘compromis’ verhaal wat de achterzitjes betreft, het is ook de reden waarom ik nu een turbo heb ipv een GT3. Het verwondert me eigenlijk dat ik nog nooit gehoord heb van een GT3 waar men de zitjes achteraf in laten monteren heeft! Moet toch doenbaar zijn?? ❓
Var harte welkom en mooie wagen.
Mooie kleur ook! I like it !! 8)Plumber
Ook van hieruit van allerharte welkom geheten op het Forum en proficiat met de aanschaf van de prachtige GTS 8)
Welkom !
Mooie bolide, en eerlijk gezegd staan deze velgen IMO aggresiever dan die die je zou willen kopen (nav je vraag in een andere thread).
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.