New shoes

• Maker
    Discussie
  • T’is lente en dus dacht ik …. Time For New Shoes, zag hij er met de BBS-en eerder oldschool uit, dan ziet hij er met deze net een heel stukje jonger uit. Het satijn-zwart past perfect met de windowtrim. Supercontent met het resultaat. :coolness: :happydance:

image-2.jpeg

image-2-3.jpeg

image-2-3-4.jpeg

image-2-3-4-5.jpeg

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • image.jpeg
      oeps, vergeten foto toe te voegen 😕

Attachments:
      • IMG_20160922_113704.jpg

image.jpeg
        oeps, vergeten foto toe te voegen 😕

Attachments:
        • IMG_20160922_113704.jpg

BBS-en zijn weliswaar “old school”, toch vind ik ze heel mooi op een 993.

Mijn laatste aankoop : BBS Le Mans + verlagingskit (veren + schokd.) .

BBS-en zijn weliswaar “old school”, toch vind ik ze heel mooi op een 993.

Mijn laatste aankoop : BBS Le Mans + verlagingskit (veren + schokd.) .

[quote=”Kyle” post=231701]Mooi. Welke maten hebben die sloffen?[/quote]
              235/35R19 en 295/30R19
              Zou er enkel achter nog een spoorvebrederke onder willen steken… :mrgreen:

S2

Tsja, ik ben er niet helemaal ondersteboven van 🙂

[quote=”pvdw” post=231676]
                  [/quote]

Die banden plakken op de weg, serieuze grip moet ik zeggen :mrgreen:

Pol

Mooi. Welke maten hebben die sloffen?

@ Drip: ja voor jou bestaat ook zoiets, ze noemen dat tegenwoordig Philishave
                      @ PVDW: :up:

XXX

Inderdaad, zeker 10 jaar jonger :up:

(heb je voor mij ook zo iets) 😀

resultaat mag er inderdaad zijn, ziet er TOP uit :up: :up: :up:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.