niet vergeten: zondag start nieuw seizoen TOP GEAR op BBC

Home Forum Zeverhoekje niet vergeten: zondag start nieuw seizoen TOP GEAR op BBC

• Maker
    Discussie
  • damn, nu heb ik alles al gezegd in het titeltje… 😉

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Al jaren fan van Topgear, superbe humor van auto-liefhebbers die zich niet au serieux nemen. Naar hun goede voorbeeld dit jaar een ommetje gemaakt uit Toscane om met mijn Porsche 911 de Stelvio Pass op te scheuren. Een aanrader !
      TCM

[quote=”porschky”:31m8d1jr]tet… technische kennis… 😉 [/quote]

Na dit topic en bovenstaande begrijp ik eindelijk waar een ex-collega zijn “physiquement intelligente” vandaan had 😆

Fifth Gear voor ons helaas enkel via internet…Hou wel van de commentaar van Tiff Needle (een oudgediende van Top Gear oude stijl, enkele jaren terug), en vind die Vicky Butler ook wel een lekkere brok… Zeer goeie tet… technische kennis… 😉

Rufie en Tanja zijn beste maatjes he 😀 D

ps fifth gear op welke post komt da?

Verklaar u nader Setakira 😉

Ah nu dacht ik dat het rufie was die op Tanja had gestemd door zijn verleden met haar 😀

groot geilijk Torig, van sommige tet… technische kennis kan men niet genoeg kennen, dat staat als een paal… boven water.

Ik kijk geen enkel programma maar heb tet…technische kennis gestemd :mrgreen:

Ik kijk naar beide… en niet naar Autoweek…
                      Trouwens, nu ook op Canvas hé

Vreemd om dat na jaren en jaren ondertiteld te zien…;

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.