Nieuw Hier !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw Hier !

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben Jurgen en heb ook de stap in de Porsche wereld genomen.
    Voor velen onder u misschien niet jullie ding,maar ben eigenaar van een 964 omgebouwd naar 993 Turbo look.
    De wagen is volledig omgebouwd,zowel exterieur als interieur,ophanging,remmen…alles van een 993 Turbo.
    Mij maakt het persoonlijk niks uit dat hij omgebouwd is,hij rijdt zalig en ziet er ook Nice uit! 🙂
    image.jpg

image_2013-06-10.jpg

image_2013-06-10-2.jpg

image_2013-06-10-3.jpg

image_2013-06-10-4.jpg

image_2013-06-10-5.jpg

image_2013-06-10-6.jpg

image_2013-06-10-7.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • [quote=”Converted2-993″ post=134125]Nog een fotooke…
      [/quote]
      Door dit keuringsstation zal hij ongetwijfeld wel heenkomen!!!
      Laat nu de beer maar los.

Nog een fotooke…
        image_2013-06-15.jpg

Mooie auto :salut:

Misschien een raar antwoord op uw laatste vraag maar aan een echte Porschist ga je er nooit vanaf geraken tenzij voor enkele duizendjes, daarentegen aan iemand die valt op verbouwde auto’s, Who know’s….??? :mrgreen:

Zoals ik al zei,het gaat om een volledige,ombouw.
            Er zitten geen spoorverbreeders tussen omdat de achteras ook vervangen is,de ophanging is ook van een Turbo en is regelbaar.
            Schijven enz ook Turbo,interieur Turbo,velgen Turbo….
            De wagen is een van de enigste in België die zo goedgekeurd is,heb een procesverbaal van eenmalige goedkeuring erbij ipv gelijkvormigheidsattest!
            Het enigste waaraan een echte kenner kan zien dat hij niet echt een 993 is,is aan de raamrubber van de voorruit 😀

Misschien een domme vraag en doe hem zeker niet weg!maar wat zou hij waard zijn?

Grtz

Welkom, een hele aparte verschijning hoor, ziet er netjes uit. Misschien een rare vraag, maar waarom heb je ervoor gekozen om ook de Turbo vleugel/achterspoiler erop te zetten?

S2

Welkom hier!!!

Heel mooie ombouw! (Vraag me alleen af hoe je die door de keuring krijgt op normale platen? De spoorbreedte is bvb. toch niet meer standaard? Of ga je met 964 wielen en gelijkaardige spoorbreedte naar de keuring? En geperforeerde remmen … zaten die ook op de 964 …)

Thx allemaal voor de leuke reacties!!! 😀

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum :applaus:
                    Je wagen ziet er top uit . :up:

welkom, nette *porsche en :happydance: 850 njammie :respekt:

Welkom op het forum.
                        Wat een ander ervan denkt moet je je niets van aantrekken.
                        Heb er veel plezier mee.
                        Hij ziet er heel speciaal uit!!!

Mooie wagen,heel mooi ombouw. :relaxman:

He Jurgen welkom op het forum :drink: mooie wagen :up: ziet er mooi uit

welkom en knappe porsche

Welkom!
                                Ik ben zelf zo niet voor ombouw maar de jouwe is toch wel een geslaagde hoor, knappe *porsche !

Welkom Jurgen ,
                                  Knappe *porsche !
                                  Wat een ander denkt van je wagen moet je je vooral niet aantrekken ! :coolness:
                                  Zolang jij er maar tevreden mee bent 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.