Nieuw hier! Men 1ste Porsche gekocht…en nu dus op naar het forum…

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw hier! Men 1ste Porsche gekocht…en nu dus op naar het forum…

• Maker
    Discussie

• Geert VK
    Deelnemer

Hi iedereen,

Een korte intro:

Auto gekheid is me met de paplepel ingegeven. Tot voor kort bleef het steeds bij kijken en af en toe eens (mee)rijden. En een occasioneel hoogtepunt om een nieuwe firmawagen te mogen samenstellen via de car configurator :D…

Nu op mijn 30ste besloten eens daad bij het woord te voegen en heb mezelf een 2006 Cayman 2.7i aangeschaft. Tot dus ver (witte broodsweken) mega tevreden.

Zoek echter nog wel men weg in het Belgische Porsche wereldje…vandaar men registratie!

Looking forward!

Grts,

Geert

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • welkom en veel rijplezier 😀

Welkom Geert,

Proficiat met de aankoop !
          Enjoy the rides :driver:

XXX

Welkom en proficiat met de aankoop.
            Euhm, warden er al foto’s gevraagd :popcorn:

Leuke wagen :up: . Fotootjes graag …..

Nog een dertiger… Welkom hier en veel plezier met de cayman! :driver:

Sommige beweren dat de natuurlijke habitat van een Cayman ergens in modderig water is … zij stemmen Agalev of Groen! Met andere woorden … zij dwalen en dit op meerdere vlakken… zij hebben het Licht nog niet gevonden.

Een Cayman hoort thuis op asfalt. Rechtdoor of met bochten, dat maakt hem niks uit. Het moet wel aangelegd zijn door echte vakmannen, met bochten en met lange stukken en zonder putten of onverwachte bulten. De Cayman of zijn topless zusje (niet voor niks box ster genoemd) weet hoe iemand knock out te slaan, maar dan op een manier dat je graag slaag krijgt zonder daarom een SM liefhebber te zijn.
                  Sommige beweren dat deze box-slet zou moeten genoemd worden, maar dat gaat mij een cylinder te ver :mrgreen:

Kortom : welkom op het forum en waar blijven die fotooooooo’s!!!

Welkom en veel plezier met de P, (.. maar intussen hebben we die nog altijd niet gezien…. :think: ) heeft er al iemand naar foto’s gevraagd???? 😀

Bedankt voor al jullie reacties! Die ritjes zie ik zeker zitten 🙂 Daarvoor heb ik de Cayman gekocht nl. 🙂

Welkom Geert op dit forum , aan die cayman ga je veel plezier beleven :driver: en wil je een rit in de vlaamse Ardennen dan moet je er bij zijn op 9 juli want dan organiseren we de zomersproetjes rit . Alle info is hier op het forum te vinden .
                        Mvg
                        snoer964

Welkom op het Porsche forum Geert. :drink:
                          14/05 fabulous crocodile tour nog 3 plaatsen vrij, zeer mooie rit. :driver: :driver:

Welkom Geert en proficiat met de Porsche ….

Welkom Geert en hou het forum in de gaten voor ritten en events…

Welkom en ik zou zeggen: ge moet ne keer meerijden!

Proficiat met de Cayman, veel rijplezier en welkom op het forum!

Dag Geert, welkom hier en proficiat met de aanwinst :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.