Nieuw lid David

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid David

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

Hallo allemaal

Bij deze stel ik mij even voor.

Ik ben net trotse eigenaar geworden van een zwarte 968 CS. Heb voorheen al 2x een 911 SC gehad en een 997. Deze laatste had ik tot vorige zomer in gebruik als dagdagelijkse wagen, maar werd “op aanraden” van Di Rupo ingeruild voor een CO2 vriendelijkere wagen.

Het begon al vlug terug te kriebelen waardoor ik opzoek ben gegaan naar een “hobby wagen”. In mijn jonge dagen (ben nu 41 jaar) stond ik nogal zot van de 968 (vooral dan de CS versie welke toch mooi wat lager ‘ligt’), het was dus nu de moment op er een aan te schaffen.

Ik ben blijkbaar nogal kieskeurig want na maanden zoeken in België (& Nederlands), had ik mijn goesting nog niet gevonden waardoor ik bij onze zuiderburen ben gaan kijken. En lap, onmiddellijk prijs. En nogwel een CS met de optie M220.

DSCF5545.JPG

DSCF5539.JPG

DSCF5541.JPG
      Rest nog het probleem om hem gekeurd te krijgen aangezien er wel heel wat modificaties / upgrades werden aangebracht. Soit, vooral wat geduld en geluk hebben zekers. Ik voeg alvast wat foto’s toe.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
      • Welkom :drink:

Welgekomen !

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum .
            De laatste tijd is er heel wat interesse naar een 968 hier op het forum .

Welkom!!!

welkom en knappe CS :lekker:

Welkom :applaus: :applaus: :applaus:

PT

Welkom ! Mooie CS ! Veel :driver: plezier.

Benvenuti David,
                      Mooi scheurijzer dat je daar hebt. Proficiat.
                      Ik zou wel eens kijken naar dat schuim onder de wagen, zou mij persoonlijk zorgen baren. :happy: :relaxman: :mrgreen:
                      Ciao,
                      Luc

PB

Welkom David! Knappe CS ! :driver:

Welkom David en veel plezier met de P en het P-Forum :relaxman:

Enkel als de laadruimte de diepte heeft groter of gelijk aan de helft van de wielbasis 💡 😀

Welkom trouwens 😉

Welkom hier.

Geen achterzetels, voldoende laadruimte, misschien kun je deze inschrijven als lichte vracht :relaxman: :relaxman:

[quote=”snoer 964″ post=116700]Welkom op het forum .[/quote]
                                  +1
                                  En veel geluk op de keuring!

Welkom op het forum .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.